sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Every day it's the same old story.


Mä oon poikki. Hajalla, itkun partaalla. Mua väsyttää, mä en saanut nukuttua kunnolla, on mahotonta saada unta kun lakana hiostaa ja ei saa happea kunnolla. Heräsin seittemältä siihen että suunnilleen itkin, torkuin sinne melkeen kaheksaan asti, sit en enää pystyny ees yrittään ku tuntu niin pahalta.

Pakkaaminen edelleen vaiheessa enkä tiedä miten mä sen hartauden nyt kirjottasin. Kaikki muu on oikeestaan jo valmiina. Ainaki tuntuu siltä. Kamera pitää vaan hakee. Purskahdin jo tossa itkuun ku iskä alko huutaa mulle et eihän Roosa voi sitä kameraa saada jos mä oon takas Tampereella kahelta. Mä en edelleenkään käsitä mitä se meinas, mut ei sen ois tarvinnu mulle sitä huutaa. Mä pelkään sitä kun se huutaa mulle, se on pelottavaa. Alan aina itkee ja se satuttaa.

Sattuu. Päähän, poskiin, hartioihin, selkään. Mulla on kylmä ja likanen olo. En tajua tätä ollenkaan, mua oksettaakin vielä, on vaan kamala olo. Mä inhoan tätä. Jotenki tuntuu et keho reagois siihen et kaikki on ohi, mä oon tyhjän päällä. Oon vaan ajatellu luokkaani ja miettiny miten haluisin taas huomenna mennä kouluun, ihan vaan nähdäkseni ne. Karseeta.

En tiä mitä pakkaan. Mulla on vaatetta vähän, muutama paita, neljät housut, villapaita, villasukkia vaikka kuinka monelle. Pelottaa et joudun jo huomenna juokseen, aattelin vetästä jalkaan nää risasimmat farkut mitä on, kiva ny niissä sit paeta Eeroa. Haluun jo päästä laittaan lavitsaa kuntoon, haluun tietää ne omat huonepikkuseni. Ja haluun pitää raamiksen pikkusilleni, yks niistä kyl varmaan lähtee jo huomenna pois ja tulee tiistai-iltana, en muista kumpi pojista se oli, ku sen nimisiä on kaks.

Äh. Koitan jatkaa pakkaamista, eiköhän tää tästä. Sit piilotan noi rahat iteltäni, mä tarvitsen ne säästöön. Mun on pakko säästää. Edes se et mulla on menorahat on jo jotain ja voin lähteä meneen, muulla ei oo väliä. Mua ei kiinnosta palata tänne, en haluu olla täällä. Haluun olla jossain missä on ihmisiä ja missä tunnen et kuulun porukkaa.


Now here I sing my deadly lullaby
Bruised by your love
Burned by your kiss
Is this true love?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti