maanantai 18. lokakuuta 2010

If I had wings I'd fly to you.

Now we are starting to love you more
Your body's on the canvas that I painted on the floor
Wait like a drug
like a change in the pain
It goes on for so long
And oh how it hurts in the worse way
Now that your gone
It's so wrong, it's so wrong...


Kertosäettä ETF'n Cellar Door - biisistä, josta tää blogikin on nimensä saanu. Kaunis biisi, suosittelen kuuntelemaan.

Tänään on huone vähän pyörähtänyt ympäri. Pöytä on sängyn vieressä, rautahyllykköhötiskö on kuollut pois. Tai ei sentään, se on keskellä huonetta ja odottaa päätöstä siitä minne se täältä päätyy, parvekkeelle vai toiseen huoneeseen, luultavasti ensimmäiseen. Sitten tohon ikkunan alle toin sellasen matalan lasipöydän, se on ihana. Just täydellinen ja siitä tulee ihan pieni aasialaistyylinen vaikutelma tähän tilaan, mä rakastan sitä. Vitsit kun saisin sellaisen huoneen ku mun serkulla Katilla oli ennen kuin se muutti kotoaan pois, se oli ihan kuin jostain japanista paikalle tuotu. Aivan ihana. Nykyään väliseinä siitä tilasta on kaadettu ja mun toinen serkkuni Laura on tehnyt siitä huoneesta goottiluolan, sellanen muutaman vuosisadan takainen soppi oikeen. Se on aivan ihana, oikeesti sellainen tila, että tuntuu menneensä muutaman vuosisadan taaksepäin.

Kuvia tänään tapahtuneesta mä lupaan huomenna, nyt tulee kauhee valaistus jos edes yritän kuvata, eli ihan suosiolla jätän sen huomiselle. Samaten taidan jättää monta muuta asiaa huomiselle ja keskittyä tänään kirjoittamiseen ja siihen, että tyynnytän mieleni. Mä haluan yrittää hallita itseäni paremmin, ja mä uskon pääseväni alkuun harjoittelemalla ensin tyynnyttämään itseni kunnolla. Saa nähdä, miten tässä käy.

Tänään sitten kokattiinkin. Mä, Roosa ja Emma tehtiin soijarouheella lasagnea ja lopputulos on tosissaankin ihana. Aivan ihana, mä tykkään siitä ja sit meinasin räjähtää ku söin liikaa. Mun ei olis pitänyt syödä sitä kuin joku kauhallinen, koska viisaana tyttönä mä söin sitä edeltävän kerran eilispäivänä ennen yhtä ._. Ei silloin saa yrittää syödä paljoa, se on oikeesti sellanen pienimuotoinen itsemurha. Samaten se, että join ihan vaan muutaman litran vettäkin siihen sekaan. Mutta mä olin niin onnellinen aamulla, mä oikeesti olin onnellinen. Mä astuin vaa'alle kun kukaan ei huomannut ja se näytti kahta kiloa vähemmän ku viimeks. No, siinähän se oli, ekan syömisen jälkeen puf, olin taas liian iso ja vihasin itteeni. Mukavaa.

Mitäs muuta sit tänään tein... Kävin Siwassa ostamassa maitoa ja olin mielettömän huojentunut, kun en törmännyt yhteenkään tuttuun matkalla, mä pelkäsin et joku tuttu tulis vastaan ja sanois jotakin. Sitten mä siivosin keittiön melkeen kattoa myöten, pesin koneellisen tiskiä ja pyykkiä sekä lakanani. Tälläinen päivä, vähän tehnyt kaikenlaista.

Ja juu, Joensuuhun en sit pääsekään, tuli takapakkia sieltä suunnasta. Harmittaa vähän, mut ei tää ollut niin paha isku ku sillon heinäkuussa kun pyysin päästä Kemiin, silloin mä oikeesti purskahdin itkuun ku otti niin päähän ja tuntu pahalta. Mä olin varautunut kunnolla siihen et en pääse, otin sen hyvin vastaan. Osasyynä mun hyvään vastaanottooni taitaa olla sekin et se jolta kielto tuli ei ollut mun perhettä, se mua yleensä eniten satuttaa, en oikeen tiedä mikä siinä on.

Vois yrittää jonnekin muualle. Kun noi antoi luvan mennä Joensuuhun, jonne on viiden tunnin matka, niin eikö mulla olis mahdollisuus päästä Kemiinkin ? Musta se olis ihan järkevää, eihän se nyt niin paljoa kauempana kuitenkaan ole. Ja mä oon ihan varma että oon antanu noiden ymmärtää miten tärkeitä mulle mun ystävät on, mä puhun niistä joka päivä, toivon pääseväni jonkun luo ja vaikka mitä. Mä en jätä kenellekään epäselväksi kuka mulle on tärkeä, sen takia mä joka päivä laitan kaulaani kasan koruja kantaakseni rakkaitani koko ajan mukana.

Nojoo, eiköhän tää riittäis. Mun pitäis käydä suihkussakin jossain vaiheessa. Syödäkin voisi. Mutta katotaan nyt miten käy ja mitä teen.

Happy in the club with a bottle of red wine
Stars in our eyes 'cuz we're having a good time
Eh-eh

Eh-eh
So happy I could die
Be your best friend
Yeah I'll love you forever
Up in the clouds
We'll be higher than ever
Eh-eh

Eh-eh
So happy I could die
And it's alright

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti