maanantai 25. huhtikuuta 2011

COME ON!


Huomenta päivää. En kyllä herännyt ihan vasta, mutta kumminkin. Lagaan tässä sängyn vieressä lattialla, tajuamatta taaskaan että mitä halvattua mä tässä lattialla teen... No eipä se mitään, risti-istunta lattialla on kiva asento ja kylkeen sujahtaa ajoittain ihan pieni tuulahdus, parvekkeen ovi auki kun tänne tukehtuu muuten. Ikkunakin on auki, talon puolelle en ovea jaksa avata ku tuuli sit paiskoo sitä auki ja kiinni ja ihmiset ravaa. Ei kivaa.

Eilen oli kivaa ♥ En laita tähän kyllä nyt yhtään kuvaa, koska mun on tarkotus tehä niistä muutama kollaasi. Plus että mulla on tää tapa et laitan pääasiassa semmosia kuvia mistä ei tunnista ihmistä kovinkaan hyvin, nyt en oo jaksanu lajitella noita kuvia ku niitä on niin törkeesti. Päälle 200 kuvaa, muutama video tosin seassa. Ja noi videot joutuu suodattimeen, mun ois pitäny vaan pitää turpani kii kuvatessa, noissa kuulee ku mä laulan O.O Oh shit, ei suotavaa. Oman puheen vielä voi kestääkin, mutta laulu menee yli. Hyi. Mutta jokatapauksessa, oli mahtavaa ja oon taivaassa. Ja ylipirteä ja iloinen vielä, aamulla ( = keskipäivällä) vedin päälle vaaleet farkut, tummansinisen topin, valkosen pitkähihasen ja mulla on kaulassa pinkkioranssikeltapunanen huivi .____. Hämmentävää. Mutta mun hartiat paloi eilen auringossa, ei kiva asia. Mä en oo koskaan aiemmin palanu huhtikuussa, inhottavaa ku jo tässä vaiheessa vuotta iho punottaa. Mut tää herätti hyvin, nyt alan metsästää vaatteita ja muokkaamaan vanhoja. Mähän en ole lähössä viikoks Rajalaan jos joudun pelkäämään et iho palaa, enkä muutenkaan astu ulos talosta ennen ku voin olla varma siitä et iho ei oo tomaatti ku palaan.

"Jenny could you come back home..." Anteeksi. Ongelma mulle. Ja Roosalle. Me hoilataan täällä täyttä häkää Danger Daysin biisejä, menee yli hilseen. Ei me aiemmin olla tälleen sentään seottu mistään levystä. Mutta sehän on periaatteessa vaan positiivinen asia, me ollaan hullaannuttu ihanasta musiikista, ei siinä ole mitään negatiivista. Päinvastoin, sitä positiivisempaa tapausta ei ole olemassakaan.

Mun pitäs nyt sit kirjottaa se masennustiivistelmä aivan valmiiksi. Alotan saman tien, pakko se nyt on tehdä. Sitten voisin edes leikata noi kankaat tyllihameeseen, tylli on siirtynyt lattialta sohvalle, edelleen yhtenä kappaleena tosin. Sitten voisin vähän koittaa alottaa takkiesitelmääni, mulla on viikko aikaa tehdä se. Auts. Mutta Miia antaa lisää aikaa, koska mun takkini ei oo vielä valmis. Mukava ihminen, jei. Sitten voisin käydä läksyt läpi ja tulostaa loma-anomukset ja läksylaput. Huomenna käyn heti aamusta apulaisrehtorilla niin saan uskonnonläksyt tietooni, pitää muuten pyytää ne kahelle viikolle. Auts, paha. Tykkään ussantunneista, opettaja on mahtava. Tunnit on enimmäkseen keskustelua, musta on kiva seurata sitä. Multa menee muuten kaks seuraavaa nuiskuntuntiakin ohi, että osaa olla ilkeässä paikassa pääsykokeet. Mutta no, eiköhän tää tästä.

Pääsykokeista puheenollen, mun lähihoitajakokeeseen tuli pieni mutka. Kutsukirjeessä lähetettiin viitenumero, jota sitten tarvitaan kun maksetaan pääsykoe etukäteen ennen sitä koetta, perjantaina on viimenen maksupäivä. No, se viitenumero ei käy, iskä ei saa sillä tehtyä mitään. Se käski mua soittamaan TAO'lle, mutta mä tiedän, etten saa puhelimessa sönkötettyä yhtään mitään, joten mun on parasta vaan lähettää sähköpostia sinne ku sillä lailla saan sitten selitettyä sen asian kunnolla. Ärsyttävää tämmönen, menee hermo.

Ja melko varmasti en saa nukuttua yöllä. Mun unirytmi on nyt menny niin ronkeliks ettei taaskaan mitään rajaa. Äiti sanoo että kun saa nukkua nii sillon myös nukutaan, mut mä en oo sellanen ihminen et voisin tehä niin. Mulla on menny viime viikot päin prinkkalaa ku en oo nukkunu kunnolla, se on vaan niin vaikeeta mulle. Mutta no, nyt sitten vaan käväsen vaikka vähän kävelemässä ennen kaheksaa, jos aurinko vähän antaa armoa, vähän väsytän itteäni siinä ja sitten koitan mennä ennen yhtätoista nukkumaan. Huomenna on kaheksasta kahteen, ei kovinkaan paha päivä, iltapäivän luen sitten kokeisiin. Tää miniloma meni päin puuta koulun kannalta, en oo viittiny avata kirjoja enkä muutenkaan tehdä mitään minkään eteen. Keskiviikkona ja perjantaina meen taas kirjastoon, luen kumpanakin päivänä bilsaa ja kemiaa, ne kokeet nyt on varmaan vaikeimmat. Keskiviikkona sovin espanjankokeesta, periaatteessa voisin tehdä sen tällä viikolla. Mutta katotaan sitä sitten. Oho, keskiviikkona on opekokous. Mahtavaa, saan yhen tunnin lisäaikaa kirjastossa. Että tuun hulluks sen kaa... Mutta pakko säästää bussimatkoissa, niin se vaan on. Keskustasta lähtiessä tarviin vaan yhden bussin, muualta lähtiessä pitää käyttää kahta ja se käy kukkarolle.

Sillä viisiin siis. Laitan tähän nyt kumminkin tän yhden kuvan, rakastuin siihen. Aivan ihana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti