tiistai 31. toukokuuta 2011

I don't wanna be hanging by the neck before an audience of death.


Don't mind us we're just spilling our guts
If this is love I don't wanna be loved
You pollute the room with a filthy tongue
Watch me choke it down so I can throw it up


Nyt ei biisi kerro fiiliksestä, kunhan sattuu soimaan. Ihan vaan sattumalta nappasin biisin, kuulostaa kiinnostavalta. Okei, siinä on Craig.. Siinä syy miks ylipäätään laitoin sen soimaan, mut en pahemmin tykkää sen osista biisissä. Itse bändi kuulostaa paremmalta.

MUTTA. Ei pitäny siitä puhua mitään. Lähtevien tanssit on ohi, mä oon vielä hengissä. Oon tänään juoksennellu paniikissa ympäri koulua, meinannu alkaa itkee, suunnitellu lukitsevani itteni vessaan ja yrittäny turruttaa itteni Buranaa vetämällä, mutta mä tanssin. Se oli nopeesti ohi ja meni ihan hyvin, Artturi oli niin hermona et sen käsi täris mun selkää vasten, mut ei se mitään, se veti hyvin. Kun päästiin salista pihalle juostiin kaikki suunnilleen sata ysiä ulos ovesta, jätkä otti paitoja pois ja joo.. Meillä hajos ilmastointi ihan kunnolla, siellä meinas tukehtua ja sen näki niistä jätkistä. Yhenkin paita oli yltäpäältä hiessä, varsin ihana näky.

Otettiin luokkakuvia ja sit yhteiskuva meistä tytöistä. Mulle tuli hyvä olo siinä, mä oon loppujen lopuks osa luokkaa, mua ei jätetä kokonaan pois. Meinasin taas tänään alkaa itkeä. Meinaan koko ajan alkaa itkeä kun ajattelenkin että tässä on enää neljä päivää, se on kauheeta. Oikeesti. Yheksän pitkää vuotta on vaihtunu neljäks pieneks päiväks... Järkyttävää. Alkaa taas itkettää. Mut se lohduttaa, et jos alan itkee lauantaina, muutkin alkaa. Ne sano niin ja mä uskon siihen. Kyllä me varmasti itketään kaikki, edes pari pientä kyyneltä. Ja jos mä en itke, mulla on ainakin piirrettynä mustia kyyneliä poskilleni.

Sellasta tänään. Nyt lähtee hiukset. En ees tiä mitä haluan tai mitä aion, mä vaan meen ja leikkaan. Latvat on niin kuolleet et ei tästä tuu enää mitään. Värjään sit parin viikon päästä, pitää se väriki päättää. Tai sit vaan ostan spontaanisti värin ja heitän päähäni ennen ku ehdin katua. Semmonen on hauskaa, mun elämä kaipaa lisää spontaaniutta.

Oh shit. Mulla ja Oprilla on synttärit muutes viikon päästä. Kattoo ny mitä keksin. Ihmiset varmaan kattoo mua ku hullua jos alan siellä leirillä laulamaan, mut hei.. Nyt tuliki muuten sellanen idea et en todellakaan jätä toteuttamatta. Whih, näettepä, tai kuulettepa sitten. *itsetyytyväinen virne*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti