keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Hey, it's getting hot.


Painajaismaista tosiaan. Tuut koulusta kotiin ja satut vilkasemaan mittaria, lämmössä 27,7 astetta .. Oikeen mukavaa. Paistuin ja mulla sentään oli ylläni vaan sukkahousut ja pitsimekko, ohut sellanen vielä, ja sen alla vielä ohuempi mustapitsinen hame. Tuulta oli vähän että siinähän sit olin puristamassa helmoja nyrkeissäni ettei lähde lentoon ja vilauttele liikaa, en tiä mikä sukuvika se on et aina vilautellaan. Roosalta putoo housut, Emmalla nousee topit liian ylös ja mulla joko lentää hame tai on yksinkertasesti vähän turhan iso kaula-aukko... Kätevää.

Huuuui. Muutama päivä lähden leirille. Perjantaina täytyy muistaa soittaa jonneki seurakunnan toimistolle et en pääse infoon tiistaina, mähän tosiaan lähden Rajalasta tänne kymppileirin infoa varten, joo toki. Siitä sais maksaa mulle, mä en päästä ainuttakaan leiripäivää käsistäni. Täytyy hommata joku hyvä valkonen paita, kattoo jos jostain semmosen keksisin. Kattoo ny.

Waah. Kielsin ihmisiä meluamasta ja sit en ite meinaa mennä nukkuun. Huomenna herätys siinä puol kuudelta, on mullaki vapaapäivät. Ei maha mitään, niin se vaan ny meinaan on että sinne kaupunkipäivään täytyy mennä ja hoitaa viimesetki asiat kuntoon. Mun pitäs yheksältä olla siellä, en ehdi. Mä en halua lähtee seittemän bussilla, lähen sillä vaan jos oon valmis niin pian ja jaksan. Muuten meen kaheksan bussilla ja sillä sit kestää sen aikaa kun kestää, en voi luvata mitään. Vaihtoki pitää välissä tehdä.

Uih. Enää huominen, perjantai ja lauantaiaamu. Sit se on ohi. Pelottaa. Mä haluaisin pyytää jokaselta halia, mut en varmana saa ainuttakaan suostumaan enkä ees suutani auki. Mulle vaan tulee niin ikävä niitä. Alan itkee siinä ku marssitaan salin eteen ja saan ruusun, sit itken kotiluokassakin vielä. Voi olla et saan stipendin, se on hyvinkin mahdollista, ja toivosinkin sitä, mut ei maha mitään jos en saa. Ois vaan silleen ihan jännä. Sain ykkösellä siitä ku olin niin hyvä oppilas, kutosella kuvataiteesta. Et ois se kiva nytki saada jostain. Sen sit näkee.

Meen peseen hampaat ja ettiin housuja aamuks. Sit varmaan istuskelen hetken tuulettumassa parvekkeella ja tälleen. Laukku kasaan, sit täytyy korjata tota yhtä julistetta, sieltä loikkaa Lambert kohta mun päälle. Se saattas säikäyttää paremmin ku lentävä Apulanta.

Ja huomenna pitää muuten tarttua härkää sarvista. Tekee mieli jäädä iltapäiväks kaupungille mut ei se mitään auta, pitkitän vaan asiaa ja hermostutan itteeni. Meinaan ku aion tässä ottaa puheenaiheeks mun kesämenot ja äitihän on tunnetusti hyvin ilonen jos mainitsen kolmen ihmisen nimet tässä talossa.. Sillä ei oo mitään Opria, Olkaa eikä Essiä vastaan, sillä on vaan ongelmia niiden asuinpaikkojen kanssa. Ilkeä ihminen, ite oon taas maksamassa matkat ja hoidan muutenki hommat ite, hyvä todistus tulossa ja mä saan kahen viikon päästä tietää et muutanko kotoa pois, kyl sen ny täytyy vaan höllätä musta. Mä en karkaa minnekään, mä vaan tarvitsen sitä tilaa kokeilla ja oppia olemaan omillani, ja se ei onnistu neljän seinän sisässä.

Sellasta siis. Ja ai niin, hiuksista lähti aika paljonkin, sain niistä tehtyä nyrkkiäni suuremman pallon. Samalta ne kyl edelleen näyttää... Ei ne silleen ees lyhentyny, mä vaan kerrostin ja rikoin mallia rajummin. Kattoo jos saisin jotain oikeesti rajumpaa kesän mittaan. Nyt housuja mettästään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti