keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Your favourite song.

Day 01 - Your favourite song
Day 02 - A song that makes you happy
Day 03 - A song that makes you sad
Day 04 - A song that reminds you of someone
Day 05 - A song that reminds you of somewhere
Day 06 - A song that reminds you of a certain event
Day 07 - A song that you can dance to
Day 08 - A song that makes you fall asleep
Day 09 - A song from your favorite band
Day 10 - A song that no one would expect you to love
Day 11 - A song that describes you
Day 12 - A song from your favorite album
Day 13 - A song that you listen to when you're angry
Day 14 - A song that you listen to when you're happy
Day 15 - A song that you listen to when you're sad
Day 16 - A song that you want to play at your wedding
Day 17 - A song that you want to play at your funeral
Day 18 - A song that makes you laugh


Jees. Aattelin nyt sit alottaa tämmösen, on pidemmän aikaa tehny mieli ottaa joku aihe bloggaamiseen. Tää tuntu hyvältä vaihtoehdolta. Mutta ni, eiköhän sit mennä ihan asiaan.

Mulla on useampia lempibiisejä. Mä kuuntelen musaa ihan järjettömästi, mä sanotan ja laulan, alotan kitaransoiton tossa syksyllä. Mun on todellakin vaikea sanoa, mikä on mun lempibiisini, niin monet on ihania... Heilig, Blasphemy, Can't Let You Go, Don't Go, Blessed With A Curse, Day Of Wreckoning, Under Pressure, Smother Me, The Mortician's Daughter Give You My All, Back To Life ja ties mikä muu. Jos mun Creativea kattoo, The Ghost Of You on soitetuin. Ja muutenkin My Chemical Romance vallitsee tätä listaa. Hih, vaikea vaihtaa artistia.


Mutta. Tällä hetkellä mulle tärkein, ihanin, rakkain, lempibiisi? The Jetset Life Is Gonna Kill You. Siltä se ainakin tuntuu. Kaikki mitä tästä tulee mieleen on niin ihanaa. Viikko Oprin kaa, keskustassa kiertelyä Roosan kanssa, junamatka Jäkeen, iltapäivä rannalla Annan ja Saran kanssa. Se, miten istuskelen ympäri kaupunkia, busseissa, junassa, vähän kaikkialla, ja laulan tätä itekseni. Se on ihanaa. Ainakin tällä hetkellä se on niin, ja mä oon onnellinen siitä.

Tähän loppuun vielä muutama oikeen kovasti ilmotusluontoinen asia. MÄ LÄHDEN JOENSUUHUN ! Mä oon viikkojen ajan pelänny tätä, mä oon jännittäny, toivonu ja anonu, ja sit mun ei muuta tarvinnukaan ku lausahtaa äitille et oisin lähössä tän kesän aikana. Se ei tarvinnu paljoa miettimisaikaa ja iskä sit sano lopuks että jos äiti suostuu nii sillä ei oo enää sananvaltaa. Elikkä mä saan kohta taas pakata kamani ja hypätä junaan, oon niin ilonen. Ja toinen asia ois se et huomenna julkastaan ne yhteishaun tulokset.. En todellakaan oo ainoa joka niitä nyt jännittää, mut pelottaa silti. Mitä jos mun nimi ei ilmestykään sinne minne pitäs? Anna ja Sara saa kohtauksen, mä suunnilleen hyppään parvekkeelta alas. Huomenna mun ei enää pitäs olla tyhjän päällä, mut tiedän et sit kun tiedän minne pääsen iskee pelko. Mitä nyt? Jos homma onnistuu, edessä on muutto, kolme vuotta ravaamista ja totaalinen elämänmuutos. Se ei oo pieni asia, ja mulla menee aikaa ennen kuin sopeudun siihen. Mutta kyllä mä sopeudun. Jos vaan siis pääsen sinne minne haluan... Ja siis jos menee mönkään mua odottaa vuosi Nokialla koulutuksessa jota en saa itse päättää, että silleen. Mäki tykkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti