tiistai 28. kesäkuuta 2011

Gonna check some songs.

Day 01 - Your favourite song
Day 02 - A song that makes you happy
Day 03 - A song that makes you sad
Day 04 - A song that reminds you of someone
Day 05 - A song that reminds you of somewhere
Day 06 - A song that reminds you of a certain event
Day 07 - A song that you can dance to
Day 08 - A song that makes you fall asleep
Day 09 - A song from your favorite band
Day 10 - A song that no one would expect you to love
Day 11 - A song that describes you
Day 12 - A song from your favorite album
Day 13 - A song that you listen to when you're angry
Day 14 - A song that you listen to when you're happy
Day 15 - A song that you listen to when you're sad
Day 16 - A song that you want to play at your wedding
Day 17 - A song that you want to play at your funeral
Day 18 - A song that makes you laugh


Oikeastaan katotaan vaan kaks biisiä, koska eilen unohdin tän kokonaan. Se japanintentti tuntu menevän ihan kivasti, täytin kaikki kohdat ja tein ylimäärästäkin aika paljon, pelottaa vaan et meni silti väärin. Haluisin edes sen nelosen siitä, vitonenhan ois unelma, mut mua ärsyttää jos saan kolmosen. Se aiheuttaa semmosen tunteen, et en oo tehny parastani. Ärsyttää, Media Player vihaa mua, oikeastaan koko Windows, en saa auki meseä, soitinta enkä oikeen mitään muutakaan. Mäki sua kone ♥ Mutta siis.

A song that you listen to when you're angry


Kuuntelin tätä toissayönä, tuli heti semmonen fiilis et tää käy. Mä pidän biisistä, ja mun ei tosiaan kannata kuunnella mitään liian räväkkää vihasena, seuraukset on vähän sitä luokkaa et tapahtuu kamalia. Jotenki tuntuu et mä en kuitenkaan oo aikoihin suuttunut kunnolla. Suuttuessanikin mä rauhotun aika nopeesti, ei oo mun juttuni olla pitkään vihanen. Tais olla sillon helmi-maaliskuussa kun viimeks olin oikeesti vihanen, sillon ku äiti ilmotti vähän pahassa vaiheessa ettei Joensuu käy opiskelupaikaks. Biisistä vielä, tykkään sanoista, pysyn mukana rytmissä ja tälleen, se sopii mun raivolleni, kunhan en mee täysin suunniltani.

A song that you listen to when you're happy


Nooh. Ennen kuin mä tykästyin raskaampaan ja asenteellisempaan musiikkiin (= Anna sai mut kuuntelemaan Tokio Hotelia jne.) mä olin aika lailla poppari, niin tyyliltä kuin musamaultani. Tykkään mä toki edelleenkin semmosesta musasta, ja kyllä se ajoittain näkyykin. Tää on yks niistä biiseistä mistä tosiaan tykkään, tää on hauska. Tulee pirteä olo, tekee mieli vähän tanssiakin. Semmonen.

Joo. Huomenna lähen Pättäriin leireilemään. Kivaahan se on, tykkään siitä, enkä oo koskaan ollu siellä yötä. Mut se meinaa sit vähän taukoa koneesta. Anna ja Sara tulee lauantaina ja mä pääsen sillon leiriltä, sunnuntaina on rippijuhlaa, maanantaista en tiedä, kai tytöt on vielä sillonkin meillä. Kattoo jos saisin ton mesen auki, pitää sopia asioista, mä saan hepulin jos niistä sovitaan vaan Roosan kanssa ja sit en ite oo varma et miten hommat menee. Mutta nyt Emma karjuu syömään, katotaan mitä siellä on. Äiti kaivo pakastimen tyhjäks ku haluu tyhjätä sitä, tunki varmaan puolet tavarasta uuniin... Apua. Jotenkin tuntuu et syön taas leipää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti