sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

A song from your favorite album.

Day 01 - Your favourite song
Day 02 - A song that makes you happy
Day 03 - A song that makes you sad
Day 04 - A song that reminds you of someone
Day 05 - A song that reminds you of somewhere
Day 06 - A song that reminds you of a certain event
Day 07 - A song that you can dance to
Day 08 - A song that makes you fall asleep
Day 09 - A song from your favorite band
Day 10 - A song that no one would expect you to love
Day 11 - A song that describes you
Day 12 - A song from your favorite album
Day 13 - A song that you listen to when you're angry
Day 14 - A song that you listen to when you're happy
Day 15 - A song that you listen to when you're sad
Day 16 - A song that you want to play at your wedding
Day 17 - A song that you want to play at your funeral
Day 18 - A song that makes you laugh


Tää on taas kerran paha. Ensinnäkin, lempialbumi? Pitää ihan tosissaan miettiä mitä vastata. Jotenkin tuntuu, että Danger Days. Sitten tulee Set the World on Fire. Eipäs, We Stitch These Wounds. This War Is Ours. Truth Or Dare. Vaikeeta. Loppujen lopuks mä sit päädyin tähän.


En tiä. Jotenkin se vaan tuli. En nyt tiedä, onko Humanoid mun lempialbumi. Jotenkin se vaan tuntu oikeelta nyt. Ja tää biisi. Se on kaunis. Se ei ole mun lempibiisejäni, mutta se on silti mulle tärkeä. Mä rakastan laulaa sitä. Sillä ei oo väliä, etten mä todellakaan, koskaan, missään tilanteessa pääse riittävän korkeelle laulaakseni tän kunnolla. Tää vaan on... Ihana. Ei sille mahda mitään. When you can't breathe I will be there...

Hah. Japanin aine kirjotettu, vähän useamman kerran vielä. Hiraganat on aika hyvin hallussa. Sanoja vielä vähän opeteltavana. Mut meen hyvillä mielin, kyl tää tästä. Huomenna kertaan vielä lisää, sit illalla tungen japaninkamat sinne minne ei aurinko paista. Tiistaina siivoamista ja pakkaamista, sit pitää puhua Annan kanssa. Huone on jatkuvassa tuuletuksessa sen ajan ku minä oon leirillä, ja oon ilkee enkä päästä Roosaa tänne nukkumaan sillon ku likat on täällä. Mä en mahda sille mitään että on kesä ja on kuuma, jos oon tukehtua jo ollessani täällä yksin nii en todellakaan ota sitä tänne kun sillä on omakin sänky. Plus että Roosa on niin kuuma pakkaus että kaikille tulee hiki... Eiku mitä? Näi.

Aattelin muuten laittaa semmosen hienon diaesityksen sunnuntaina pyöriin. Vähän kuvia Roosasta. Pyydän sitä tallentaan naamakirjasta niitä leirikuvia, ja sit tietysti laittelen vähän omia sekaan... Heti ykköseks semmonen oikeen ihana kuva ilmeestä, joka syntyy, kun esiin työntyy jotakin hyvin kylmää ja liukasta. HILJAA.

Jajaja. Mie muutan Roosan kans kimppaan. Emma tulee tänne, mie meen sinne. Multa lähtee sänky, saan sohvan, sit maalataan vähän seiniä, vaihdetaan sohvaan päällinen, hommataan uudet tekstiilit ja tämmöstä. Ja pöydätki varmaan uusitaan. Katotaan ny, hyvä tästä tulee. Roosa ja Emma on innoissaan, Emma saa täysin oman huoneen ja Roosa taas melkeen oman, mä yritän olla vaikuttamatta sisustukseen kauheesti niin että siitä tulee semmonen ku se ite haluaa.

Mutta näin siis. Mä kerään kamat sohvalta kasaan ja painun suihkuun. Tai voisinhan mä käydä vähän ulkonakin... Katotaas ny. Jotakin teen, koska ei nukuta vielä. Ei kivaa, koska mun unirytmi on harvinaisen kauniisti persiillään ja mun pitäs osata nukkua joukkueteltassa kymmenvuotiaiden kanssa muutama yö. Jaiks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti