lauantai 25. kesäkuuta 2011

Once you said I'm crazy. And so... so I am.

En tiä mitä pitäs taas ajatella. Eilisiltana me katottiin Emman ja Roosan kaa leffa, Martyrs. No, ne katto, oikeestaan Roosa katto, mie katoin suurimman osan ajasta seinille ja Emma katteli sormiinsa... Että näin, K18-leffat on ajoittain hyvinkin mukavia. Yök. Sit likat häippäs, mä en saanu unta, joten mitäs sit. Uutta leffaa peliin. I Love You Phillip Morris, ei paha. Hymyilin vähän, mut oisin odottanu parempaa. Ei maha mitään.

Ja sit nyt. Leffailta Elmerin kanssa. Poika sai ite valita leffan. Ja arvatkaas minkä se valitsi? Epäilyksen. En manipuloinu, en ehdottanu, en johdatellu, ihan ite valitsi. Se on aika jännä ihminen. Mut oli kivaa. Vähän sain töniä ja tökkiä sitä ku se meinas hankkia liian mukavan asennon sohvalla, mä en anna sen nukahtaa huoneeseeni. Mut kyl se näytti ihan tykkäävän. Ja itestäki oli ihan kiva nähä taas toi, hymähtelin taas itekseni niinku aina kattoessani Twilightia. JUU ANTEEKS, se on mulle ongelma josta mä en pääse yli.

Niih. Näin tänään loppuillasta. Huomenna kaheksalta herätys, japania, japania, japania, Janita ja vähän lisää japania... Kahdentoista lauseen aine, oon ylpee itestäni. Kirjotan sen huomenna puhtaaks ja varmistan et osaan jokaisen hiraganan jonka siihen oon ite kirjottanu. Ja pilkut paikoilleen. Eli täytyy kirjottaa kaks versiota, aluks luonnos jossa pilkut on paikoillaan ja sit se lopullinen aine. Ihanaa, mutta siinä sit tulee harjoteltua se kauniisti ja siististi kirjottaminen kunnolla. Ja hion yhdistelmämerkit kuntoon, mulla on ollut ongelmia niissä.

Näillä mennään. Öitä vaan kaikille, meikä painuu pehkuihin ja huomenna taas kaupunkiin. Toivotaan vaan et matkat riittää, mä en haluais pyytää lisää rahaa ennen enskuuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti