lauantai 25. kesäkuuta 2011

Some songs.

Day 01 - Your favourite song
Day 02 - A song that makes you happy
Day 03 - A song that makes you sad
Day 04 - A song that reminds you of someone
Day 05 - A song that reminds you of somewhere
Day 06 - A song that reminds you of a certain event
Day 07 - A song that you can dance to
Day 08 - A song that makes you fall asleep
Day 09 - A song from your favorite band
Day 10 - A song that no one would expect you to love
Day 11 - A song that describes you
Day 12 - A song from your favorite album
Day 13 - A song that you listen to when you're angry
Day 14 - A song that you listen to when you're happy
Day 15 - A song that you listen to when you're sad
Day 16 - A song that you want to play at your wedding
Day 17 - A song that you want to play at your funeral
Day 18 - A song that makes you laugh


Koska tässä on vähän vierähtäny päiviä ilman konetta, laitan nää tämmöseen putkeen. Paljoa en jaksa selitellä kun on vähän kiire, mutta joo.

A song that reminds you of a certain event


Viime kesä. Ira oli jo matkalla takas pohjoseen, mie makasin sängynpohjalla ja mietin että mitä tässä nyt taas oli käynyt, mä olin taas yksin. Kun kaikki vaan asuu jossain muualla. Mie rakastuin tähän biisiin, se on yksinkertasesti ihana.

A song that you can dance to




Mä en kyllä kovinkaan paljoa tanssi. Kuitenkin, jos tanssin, se on jotain tämmöstä. Voi vaan tehdä mitä sattuu, mä en paljoa koreografiaa tämmötteen kanssa mieti. Annan mennä vaan. Kukaan tuskin tulee kumminkaan näkemään mun tanssimista koskaan, mä oon oikeastaan tanssini jo tanssinu alakoulun tanssikerhoissa ja muissa.

A song that makes you fall asleep




Mä en oikeastaan tiedä, mitkä biisit loppujen lopuks auttaa mua nukahtamaan. Enemmänkin mua auttaa se, et rentoutan kroppani ja olen hiljaa. Joskus musiikki auttaa, joskus ei. Kumminkin, esimerkiks tää biisi voi auttaa. Sanat on kauniit ja Strifyn ääni on ihana.

A song from your favorite band




Tää on vaikee. Ihan tosissaan. Mä en oikeen tiedä, mikä se mun lempibändi nyt sit on... TH on vähitellen jääny vähemmälle, enimmäkseen mä kattelen enää kuvia ja mietin et mitähän ne tekee. Ei se enää oo samalla lailla elämä ku oli viime vuoden puolella. Mut mikä se lemppari sit on? En tiedä, eikä se niin tärkeetä ookaan. Sen näkee sit.
Mutta. Tän biisin valitsin, koska oon nyt koko viikon kuunnellu tätä, me ollaan laulettu sitä Oprin kanssa. Tää biisi alottaa Set the World on Firen niin upeella tavalla, heti ensimmäiset tahdit saa mut melkeen hyppimään riemusta, levy on ihana. En mä osaa sanoa voittaako se ekaa levyä, aika samalla linjalla ollaan, vaikka tässä on selkeesti kehitytty.

A song that no one would expect you to love


Että semmosta. Mie satun vaan tykkäämään korealaisesta musasta ja siitä, että Olka linkkailee tämmösiä aikas innokkaasti kun sille tuulelle sattuu. Jos mä oikein muistan, tää oli eka korealainen biisi jonka se mulle linkkas. Siinähän mä sit kuuntelin ja soitin tätä Roosalle ja Emmalle, ne oli vähän tähän "mitä vittua" -tyyliin... No, mie oon friikki, ainakin niille. Tykkään tän biisin rytmistä, ja toi video on kiva.

A song that describes you


Iägh. Tää ei itse asiassa ole mun oma valintani. Anna kuunteli tän kerran ja sanoi, et tää kertoo musta. Pakko myöntää, et on siinä jotain samankaltaisuuksia. Anyway, kyl mä tätäki ihan kuuntelen. Hyvä biisi, ja jos tää ei muistuta musta itsestäni, se muistuttaa Annasta.

Lisää sit taas huomenna, kattoo mitä sillon tulee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti