keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Take your hand in mine.


Wei. Musaa taas vähän. Kuvat koittaa siirtyä muistikortista koneelle ja tämä vehje kiljuu taas päivityksiä, annan sen päivittää ittensä tunnin päästä. Siinä ajassa mun pitäs ehtiä taas selittää yhtä ja toista.

No niin siis. Siinä lauantai-iltana Anna, Sara ja Aukku sit pelmahti autosta pihaan, mä juoksin ovesta pihalle ja Aukku törmäs muhun, niin käy aina. 8D Mut rakastan sitä. Kärrättiin kamat tänne ylös mun huoneeseen, sit värjättiin Roosan pää ja lähettiin pyörillä uimaan. Oli ihanaa vettä, ihanan lämmintä ja rantaki oli melkeen tyhjä, siellä oli vaan neljä ysiseiskaa mun entisestä koulusta. Mitäs me sit tehtiin? Kaikkee jännää, oli oikeesti aika mielenkiintosta touhua.

Seuraavana päivänä Anna ja Sara lähti konfikseen äitin, iskän ja Roosan kaa, mä jäin Aukun, Emman, Elmerin ja Hilman kanssa kotiin. Laittelin siinä ruokaa, riideltiin vähän Emman kanssa, katottiin Kaksin karkuteillä ja semmosta. Sit ku ne tuli kotiin, äiti sai halvauksen ku ei oltu valmiita, mä sit rynnin yläkertaan pukemaan ja vähän karjumaan tyynyyn ku keitti vähän korvien välissä. Mutta hyvin se sit päätty, olin ihan hyvällä mielin ku porukkaa tuli, puhuin vähän opiskelusta ja pääsykokeista ja sit pyörin Meelan kanssa ympäriinsä. Se on yksinkertasesti ihana, se puhuu jo vähän ja rakastaa ravata portaita ylös ja alas, sain koko ajan taluttaa sitä niissä ja leikkiä kamerallaki. "Menna, Menna, Menna!" se sano koko ajan, kun näki oman kuvansa. Tui ♥ Käytiin Siwassa, paistettiin ranskalaisia ja minikevätrullia, syötiin vähän kaikkee ja illalla katottiin Poliisiopistoa, oli ihana päivä.

Maanantaina herättiin melko aikasin, syötiin ja lähettiin kaupunkiin. Mä menin Annan kanssa bussilla, kun autoon ei mahtunu enempää, iskä meni poliisilaitokselle Elmerin kanssa nii sinne mahtu enää kolme. Sit pyörittiin Koskarissa ja Hämeenkadulla, ja ristus mulla meni rahaa! Ostin piirroslehtiön, uuden päiväkirjan, Big Cheese-lehden, Demin kalenterin (KOSKASIELLÄONKUVAGERARDISTAAWWS + Anna pakotti), huivin, ison hupparin (koko XXL) jajaja. Vitosella legginsit, nää on ihan kivat. Ruokaaki, käytiin Subissa ja syötiin jäätelöä. Neljän jälkeen Aukku sit lähti kotiin Vantaalle, me palattiin bussilla kotiin ja katottiin Paranormal Activity ja sit illemmalla Kunniattomat Paskiaiset. Roosa nukahti sohvalle, se piti taluttaa nukkumaan ja sit se rojahti keskelle sohvaa niin että oli pakko herättää se et likat pääs nukkumaan 8D

Eilen me sit oltiin vaan kotona. Katottiin Scary Movie 3, naurettiin vähän, tehtiin äitin kanssa ruokaa, käytiin kävelemässä ja mentiin sillan alle istuskelemaan, kahlailemaan ja kuvailemaan. Löydettiin sisiliskokin, se oli sulonen, mut pelkäsin koko ajan et se säikähtää meitä ja koitettiin sit olla varovaisia sen kanssa. Kotona sit kokkailtiin taas, paistettiin piirakoita ja tehtiin munavoita niien päälle, äiti kävi ostamassa vähän leffasyömistä ja siirryttiin kattoon Sherlock Holmesia, Roosa nukahti taas sohvalle ja sit oli kivaa.

Sillan alta, rakastan tätä näkymää.

Yöllä mä en meinannu saada nukuttua, heräsin joskus puoli neljän aikoihin. Koitin nukkua vähän huonolla tuloksella, loppujen lopuks oli pakko nousta ja mennä roiskimaan vettä naamalle, ja sit piti vielä livahtaa hiljaa takas Annan ja Saran väliin nukkumaan. Onnistuhan se, sit olin vähän horroksessa loppuyön ajan, mut kyllä mä aamulla suht virkeenä heräsin.

Saraa piti vähän hätistellä ylös, se virkos sit suihkussa, syötiin aamupalaa ja tälleen. Sit piti pakata, säädettiin vähän kaikkee ylimäärästäki siinä, syötiin herneitä ja mansikoita ja piirakoita. Kahentoista maissa iskä nappas meiät autoon, ajettiin Härmälän leirintäalueelle ja jätettiin tytöt sinne, Annan porukat oli ajanu sinne asuntoautolla ja ne jatkaa täältä Tuuriin sit huomenna. Mulla oli tosi hyvä fiilis siinä ku sanottiin heipat, tiän et me kumminkin nähään reilun viiden viikon päästä kun koulu alkaa, ja sit me ollaan kolme vuotta kimpassa. Mun asuntolapaikkakin varmistu eilen, nyt palauttelen enää papereita ja se on siinä. Sain kymppileirin palkankin tässä, leffalippu tuli, meen sit Potteria kattomaan jos saan seuraa jostakin.

Mitäs sit? Haettiin teippiä iskän työpaikalta, me teipataan Roosan kanssa seinä harmaaks. Ei maalata ollenkaan, lätkästään vaan semmonen harmaa teippi siihen. Viksun kuulosta, mut silleen se vaan menee ja hyvää jälkeä tulee. Nyt venaillaan et lämpötila vähän laskee, iskä ei suostu teippaamaan helteellä. Mut se antaa meille hyvin aikaa siivota ja järkkäillä paikkoja, ensviikolla on varmaan jo suht hyvällä mallilla tää muuttaminen toiseen huoneeseen. Koitan järjestää kamat silleen et ne vie mahdollisimman vähän tilaa ja on helposti saatavilla, ei tässä tosiaankaan enää kauheen kauaa oo kun saan alkaa pakata isompaa ja tärkeempää muuttoa varten.

Että sellasta nytten. Mä siirryn tästä siivoamaan vähän lisää, kattoo paljon saan aikaa. Jos saan kaiken siistiks, alan ottaa julisteita alas ja pakkaamaan niitä, mä laitan vaan muutaman seinälle sit ku saan sen oman nurkkani toisesta huoneesta. Sit mun pitänee auttaa Hilman huoneessa, se ottaa mun sängyn ja sen vuoks järjestys menee vähän uusiks. Illalla kattelen taas leffaa, Watchmen ois nyt vuorossa, sit taidan pitää taukoa leffailusta ja keskittyä lukemiseen, pitää kävästä viimestään ensviikolla taas keskustassa palauttamassa kirja, sit lakkaan käymästä siellä kirjastossa. Mä alan nyt kumminkin hommiin, kattellaan taas mitä kirjottelen seuraavan kerran, sitä ennen taidan vaihtaa ulkoasua kun tää nykynen tympii. Mut sen näkee sit.

3 kommenttia:

  1. Sä oot tosi hyvä kirjottaan mitä ny tätä sun blogia selailin =) löysin tän Minnan (Kielinen) kautta. ..Sä itseasiassa olit mun kans samassa isoskoulutuksessa. Et varmaa muista mua kun olin aika huomaamaton ja harvakseltaan paikalla ja lopetin sen kesken. Mä kyl huomasin sut koska vaikutat tosi jännältä tyypiltä mun mielestä :D hyvällä tavalla erilaiselta kun muut. muistutat mun yhtä kadonnutta kaveria hämmästyttävän paljon. sen takia mä sut kai huomasinki. olis kiva joskus jutella sun kans enemmänki :)

    VastaaPoista
  2. Kyllähän mä sut muistan, oikeen hyvinkin vielä 8D Pakko sanoo et hiukkasen kaduttaa se et en sillon koulutuksessa sulle mitään tullu puhumaan, muutamaan otteeseen meinasinkin mut ei sit tullukaan mitään. Eiköhän sitä jossain vaiheessa vois jutella 8)

    VastaaPoista
  3. jep, mäkin meinasin sulle tulla puhuun joskus jotain siel mut oon nii varautunu pahimpaan aina ja aattelin et olisin vähä tunkeileva tai semmone.. :D ..mut nyt aattelin tätä kautta sit puhuu sulle vihdoi jotai :D

    VastaaPoista