tiistai 12. heinäkuuta 2011

Can you see me screaming in the night?

Äm. Hiljaiseloa. On vaan tuntunu nii hölmöltä eikä oo ollu mitään sanottavaa, ei mitään kerrottavaa. Just nyt on tyhjä olo, en tiä mitä tässä vois oikeen sanoa tai tehdä. Väsyttää, tunnen itteni suoraan sanottuna arvottomaks paskakasaks, eikä sille ees ole mitään kunnolla selitettävissä olevaa syytä. Asia vaan on näin, en halua alkaa analysoimaan sitä enempää.

Istun sohvalla, täällä haisee maali, mä oon maalissa ja seinä on muuttunu vaaleenkeltasesta valkoseks. Täällä vallitsee suoraan sanottuna kaaos. Sohva, kokoontaitettu patja, lipasto, pöytä ja Roosan sänky on kaikki tässä samassa kasassa, vaatekaapille päästäkseen tarvii olla akrobaatti. Huomenna pitäs saada iskä teippaamaan harmaa teippi tohon punaseen seinään, me ei saada maalata sitä mustaks, teipata oltas kyllä saatu mut Roosa sit valkkas semmosen vaaleenharmaan teipin. Ärsyttää. Ja me ei olla vielä hankittu uutta mattoa, mä en saa nukkua sohvalla ennen ku saadaan se. Kolisee liikaa.

Roosa datailee tossa parin metrin päässä mun varpaista. Kai se huomaa mun mielialan, mut ei pahemmin reagoi siihen. Suht hyvin tää meiän yhteiselo sujuu, aamulla vähän huudettiin toisillemme ja oltiin kärttysiä, mut meillä oli hauskaa maalatessa. Nyt mua kyllä ärsyttää toi musa. Kyllähän mulla ja sillä on samanlainen musamaku, mut liika suomiräppi ja dance, elektro ja muut tommoset käy hermolle kun ei oo sellanen fiilis et haluisin kuunnella semmosta. Ja väsyneenä se ärsyttää vielä enemmän. Väsymys taas johtuu siitä, että Roosa nous kaheksan aikoihin ja meni vessaan, heräsin siihen. Tosin se oli kuulemma heränny siihen ku käänsin kylkeä, toi patja metelöi liikaa. Että siltä kannalta ollaan tasoissa. Mut toi sentään nukku hyvin, mä näin taas liikaa unia ja katottiin illalla Scary Movie 4. Säikähdin yhessä kohdassa ihan helvetisti, mut nauroin kanssa paljon, pystyin kattoon Kauna-kohdatkin. Ihan hyvä leffa.

Hmm. Mun pitäs lukea. Beijing beibin eräpäivä on huomenna. Ärsyttää, se on sama kuin pakko käydä kaupungissa. En tykkää. En halua käydä missään, mä haluan olla hiljaa kotona ja unohtua kokonaan. Ja kuitenkin mä meinaan räjähtää halusta päästä pois täältä. Mulla on taas niin helvetin yksinäinen olo. Hitto vieköön, mä asun yhdessä maan suurimmista kaupungeista enkä löydä täältä ihmistä, jolle voisin ihan tosissaan puhua ja jonka kanssa jaksaisin olla jatkuvasti. Mä odotan henkihieverissä loman loppua, odotan että pääsen pois täältä ja pystyn olemaan ihmisten kanssa. Täällä mä en kuitenkaan halua olla.


I wanna see what your insides look like
I bet you're not so fuckin pretty on the inside
I wanna see what you're insides look like
I wanna see 'em

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti