lauantai 23. lokakuuta 2010

Aurinko paistaa mut se paistaa läpi vartalosta.


Ah, mä sain eilen Puolimielen ♥ Äitin kanssa ruokaostoksille, mentiin Prismaan ja se kysyi et haluanko jotakin, mä vastasin heti et Happoradion uusimman ja senhän mä sit sain. Sit sain kajaalin, sukat, legginsit ja hammasharjankin vielä, oli tuottoisa reissu, äitikin vaikutti ennen lähtöä äkäiseltä mut olikin sit ihan sikahyvällä päällä ja meillä oli melkeinpä hauskaa siellä. Tälläsistä hetkistä äitin kanssa mä tykkään, kaikesta erilaisuudesta huolimatta me ollaan samanlaisia. Mä tuun iskän kanssa paremmin juttuun sen rennon luonteen takia, vaikka se osaa olla tosi ärsyttävä ja määräillä ja huutaa se on rento. Äiti on aina kauheen tiukka, ei päästä mua oikeen minnekään ellen vakuuttele sitä kunnolla, suuttuu pienestä päiväkausiksi ja sellasta. Ne täydentää toisiaan aika kivasti, mua naurattaa et iskä on kestäny äitiä yheksänvuotiaasta asti, ne kun tapasi toisensa ekan kerran ollessaan kolmannella luokalla, kun äiti muutti Tampereelle.

Mutta se mun vanhemmista, vähän muutakin. Tänään oli toooosi laiska päivä, koko päivän saavutukset oli kenkien järjestely, pipon neulominen loppuun ja yhden luvun julkaiseminen tarinaani, siinä kaikki. Todellakin laiska päivä, mut koitan paikata laiskuuden Häräntappoasetta lukemalla. Huomenna koitan vähän enemmän tehdä asioita, luen, kirjon pipoja, otan valokuvia, katson laukkua valmiiksi ja alan jo vähän valmistautua perjantaihin. Perjantai-iltana mä lähden pois kaupungista leirille, silleen siis.

Siskojen kanssa oli ihan mahtavaa tänään. Me kyylättiin BVB-videoita ja kuvia niin että kuola valu 8D Oli se niin ihanaa, löydettiin muutama aivan ihana video ja mietittiin et mites sitten jouluna Andyn synttäreitä juhlistetaan, se täyttää kakskymmentä joulukuun 26. päivä. Pitää vähän penkoa muidenkin synttäreitä, CC'n, Ashleyn, Jinxxin ja Jaken synttärit täytyy kanssa selvittää ja koittaa juhlistaa niitä niin kuin vaan pystytään. Kortti me aateltiin väkertää Andylle kanssa, tosin saa nähdä miten meidän vanhemmat asiaan suhtautuu jos me aletaan synttärikortteja Amerikkaan lähettelemään.

Huomenna mun pitäis lisätä kuvapostaus eilisistä tuotoksistani. Pari hyvää työtä, toisesta mä pidän erittäin paljon, se on ihana. Ja se on kuulkaas harvinaista et mä pidän työstä jonka hutasin viidessä minuutissa pölypastelleilla. Tavallaan se on kesken, koska mä vaan vedin siihen viivoja enkä pehmittänyt sitä yhtään sormella tai paperilla hieroen, mut mä pidän siitä tossa muodossa. Musta se on täydellinen, en halua tehdä siihen mitään lisäyksiä.

Piirroksien ja maalauksien lisäksi mun pitää kuvata piponi. Kumpikin pipo on neulottu valmiiksi, toisen päättely tosin on vielä kesken, mut se hoituu helpolla. Kunhan kirjon ne huomenna tulee kummastakin kuva, ne onnistui tosin hyvin, ainakin tähän mennessä ovat onnistuneet. Erityisesti tykkään tästä nytkin päässäni olevasta tummanharmaasta piposta, johon kirjon CB'n logon, tää on aivan ihana. Onnistuin mallin toteuttamisessa erinomaisesti, mä en ollenkaan tiennyt miten kavennan tän, tiesin mitä haluan mut en tiennyt ollenkaan sitä kavennustyyliä. Sit kun vähän mietin älysin sen ja tässä sitä ollaan, kavennukset on täydelliset.

Ah oikeesti. Andy on tässä viime aikoina inspannut mua aivan törkeesti, mä odotan koko ajan sitä hetkeä kun saan viimein itseni kokoon ja alan piirtää sitä. Aivan ihana mies, mä menetän varmaan järkeni siinä vaiheessa kun alan sen kasvoja luonnostella. Muistan edelleen miten Roosa ekaa kertaa näytti mulle Perfect Weaponin, mä totaalisesti rakastuin heti ensikuulemalla. Ihana.






Ja nyt suljen koneen. Sillä on aika hemmetin pahoja ongelmia, se kaatu äsken jo kolmannen kerran tänään. Ihme et ei tää teksti samalla kadonnu jonneki... Mä annan iskän kattoo tätä huomenna, saa nähä mitä mieltä se on. Kone on ollu mulla maaliskuusta, ei sen pitäs tällästä tehdä. Ja se oli nyt viides kerta tällä viikolla, muutama päivä sit se kaatu kahesti, se tais muuten ollakin eilen, kauhee ku en muista enää päiviäkään. Kolme viikkoa pois koulusta ei tee hyvää ajantajulle. Mutjoo, moro. Mä menen perehtymään Allun mietteisiin, olen nyt taitavasti sivulla kymmenen, oon kyllä lukenut jo pari lukua tästä mut haluun lukee uudelleen et oikeesti tajuun asiat. Näin siis, öitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti