tiistai 19. lokakuuta 2010

Damn.

Joo tosiaan. Mä oon huono tässä ._. Mun piti vaan lukasta äkkiä läpi noi kirjallisuusesitelmän ohjeet et en lue liikaa ennen ku tajuan et ois pitäny tehdä jotain tehtäviä, mun aiheenihan on siis Anna-Leena Härkönen ja Häräntappoase. Hieno on kirja, ainakin niiden parin luvun perusteella mitä oon lukenut, vaikken edes tiedä olisinko saanut. Nyt on hienoinen kiire lukea se kirja loppuun, palautuspäivä on ensviikolla, mä taidan uusia lainan ja pitää sen vähän pitemmän aikaa.

No, mä haluan nyt esitellä mitä tänään tuli tehtyä. Innostuin vähän etsimään kuvia ja muokkailemaan, tässä nyt muutama muokkauksistani. Virheitä teksteissä saattaa olla, mä en ihan parhaalla ohjelmalla näitä tehnyt, mulla on käytössä ainoastaan Paint ._. Hyvin harmillista, yritän saada iskän lataamaan tähän jotakin muutakin.





Aihehan on kaikissa vähän sama, mutta joo... Cinema Bizarresta nyt sai tänään ne parhaat ! Kyllähän mä yritin oikeen kunnolla Tokio Hotelistakin muokkailla, mutta sain ihan loistavan idean joka ei sitten tahdokaan toimia kuten haluan... Kyllä mä sen vielä saan toimimaan, ihan varmasti saan. Mutta sitä katsellaan sitten huomenna, nyt mä painun lukemaan Häräntappoasetta ja neulomaan pipoa. Mä sain loistavan idean eilisiltana, eli nyt mulla on tulossa TH-pipa ja CB-pipa, TH-pipa on kohta valmis kunhan saan sen pääteltyä ja logon kirjailtua, toista olen neulonut vasta muutaman kerroksen että joo... Kummastakin tulee varmasti käyttökelpoinen, niin huono neuloja mä en ole, etten käyttökelpoista tavaraa neuloisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti