tiistai 28. joulukuuta 2010

I don't want to cause you trouble.

Ookkei, arvon ihmiset, tässä sitä tulee, vähän kuvia jos löydän niitä koneelta. o.o


Tässä sitä olis se törkeen iso piirros. Mä vähän rajasin tota kuvaa, piti saada kulmien painoina olevat sukat ja lankakerät piiloon ja äsken tässä tajusin että rajasin nimeniki sieltä pois, tärkeä asia kuulkaas, en mä kaikille sitä halua kertoo. o.o Sellanen siitä siis tuli, haluisin näyttää sen kokonaisuudessaan, mutta en juuri nyt tällä hetkellä näillä apuvälineillä siihen onnistu.


Ja siinä olen sitten niinkus minä eilen ._. Paha päivä oli, Creative paskana, ei musaa siis koko aamuna, iskä huus mulle ja sit piti herätä liian aikasin. Jos joku on tarkkana niin se ehkä näkee että mulla on mustat huulet, selvä merkki huonotuulisuudesta. Ja samalla voi ihastella (=kauhistella) mun ihanaa (=järkyttävää) blondauksen jälkistä juurikasvuani, kaunis näky juu. Ja sitten näette mun ja Roosan ihon värieron, kellekään epäselvää kumpi meistä oli kesän sisällä ja vältteli aurinkoa ? Ja Anttilan Hesburgerissa siis oltiin syömässä, Aukku otti kuvan.


Ja Aukku päätti destroyata mun pehmisvohvelini ku sanoin etten voi syödä sitä huulteni takia 8< Toi siis räjähti kauniisti siihen mun syliin ja lattialle, yks papparainen ei raukkana huomannu sitä ja lähti sitten kävelemään iso vohvelinpala jalassaan... Voi sitä. 8D


Aukkutaidetta.


Se oli Jäkenreissu se. Kuun alussa kun siellä siis kävin, Aukku tykkäs kuvailla sielläkin vessassa ._. Nyt ihmettelen vähän itekin et miten Aukku voi liittyä kaikkeen, en mä oo nähny sen ku kaks kertaa tässä kuussa, monen ihmisen oon nähny useemmin. Ja Annanki näin kahesti ja ilmeisesti ensviikollaki ♥


Anna ja Roosa, kumpi on kumpi ? Sitä saatte miettiä.


Saran käsi se siinä 8> Pulla on yhtä ku Anna, spontaani kiroilija olen minä, miettikääs siihenkin vähän syytä, ja merirosvosta en nyt osaakaan sanoa mitään o.o En muista et onko se Sara vai joku muu 8D


Palasin vähän kesäkuulle, siitä on puoli vuotta. Särkän puita 8<


Ja mun omarakaskultapieniihanapikkuessi 8< Kauhee ikävä on, että mä haluun taas nähä sut. Haluun antaa sulle sun lahjas ja halata sua ja olla sun kanssa, en mä kestä olla erossa susta kuutta kuukautta.



Ja mun on ikävä omarakaskultapieniihanapikkuessin jalkoja pikkupaatin päällä 8< Nyt toi on mun koneen taustakuvanaki, pakko saada ees pieni pala sitä päivää takas. Että ku mä oisin sillon kesällä saanu luvan tulla pohjoseen mut ei, ei käyny. Helkkari.

Mutta nyt mä alan hommaileen muita asioita. Mä tossa vähän aika sitten vihjasin yhdestä asiasta ja nyt sitten toteutan tän pikkuasiani, mä teen pari rinnakkaisblogia tähän. Toinen niistä sisältää Uuden alun ja toinen mun esikoisficcini Pysythän aina luonani?, kumpikin sellaisessa muodossa kun ne täältä koneelta löydän. Saa nähä miten pitkälle tänään ehin, jatkan sitten huomenna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti