keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Please, don't leave me...

Alotetaan vaikkapa kuvilla.



Pari vanhempaa piirrosta, samana päivänä tehtyjä siis. Ylläoleva on karkea eikä läheskään todenmukainen luonnos yhdestä mun painajaisesta. Painajaisesta, jota mä edelleen välillä näen hereillä, mä en koskaan ole nähnyt tota otusta nukkuessani. Se kiusaa mua, se on oikeesti pelottava. Alempi piirros taas vaan kertoo ton tekstin tapahtuman, nopea luonnos sekin. Ihan tälläsia nopeita piirroksia, meni vaan muutama minuutti siihen ku se oli jo periaatteessa valmis. Oli pakko purkaa mieltä ja rauhoittaa itteensä.

Siirrytään tähän aamuun. Menin kouluun, salissa ollessa alkoi vähän jännittää ja tajusin et mun pitää oikeesti ottaa itteeni niskasta kiinni ja skarpata koulun suhteen. No, meinas taju lähtee ku sain todistuksen käteeni... Kuus ysiä, kolme kasia ja VIIS kymppiä. VIISI. En vitsaile, ihan oikeesti. Mulla ei oo koskaan ollu niin montaa kymppiä. Koko todistuksen ka oli 9,14 ja lukuaineiden 9,2 eli mulla on syytä olla ylpee. Ei ollenkaan paha, mut päättötodistus on täydellä varmuudella huonompi, enkku ja ruotti mulla voi siinä olla kymppejä mut muut on erittäin epävarmoja. Noiden kasien määrä häirittee mua, yks liikasta ja sehän on mahtavaa, mä oon ylpee itestäni, musta mun ei oikeesti kuuluis saada seiskaa parempaa, mut matikka ja terveystieto laski. Kumpikin oli odotettavissa enkä silleen järkyttyny kuitenkaan, tosta on varaa parantaa ihan kivasti. Paitti matikassa, mä en pysty. Seuraava aihe on trigonometria, ei jessus ..

Mutta sillä lailla. Mä yritän tässä muutaman päivän sisään selostella asioistani tarkemmin, nyt mulla on jo kiire siivoomaan ja piirtämään Janitan piirrosta valmiiks. Ja ylihuomenna jo aatto, en voi oikeesti uskoa sitä. Tää syksy meni törkeen nopeesti, koko vuosi meni törkeen nopeesti, kohta mä oon jo kuustoista... Pelottavaa, mä jätän peruskoulun taakseni yheksän vuoden jälkeen. Mutta sitä ei nyt jaksa ajatella, antaa olla ja mennään vaan eteenpäin. 8>


Ja tässä ois vielä tällänen suht hyvälaatunen kuva yhestä mun piirroksesta, sen haluun vielä tähän laittaa. ADS'n piirustuskilpailuun meni, saa nähä miten käy. TH.fi taas sai kuvan Billistä, nää kaks parhaiten omasta mielestäni onnistunutta päätin sit lähettää. Onhan mulla vielä kummastaki toinenki piirros, mutta se Tom on aika järkyttävä ja toista Billiä en jaksanu alkaa kuvaamaan uudelleen... Ei nääkään mitään mestariteoksia ole, mä stressaan näistä liikaa, mun pitäs yrittää tavoittaa se piirtämisen ilo näitä tehdessäni. Mulla on liikaa suorituspaineita näistä piirroksista, en vaan rentoudu kunnolla kun piirrän idoleitani. Mut ei maha mitään, pitää harjoitella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti