lauantai 11. joulukuuta 2010

There's nothing in my head, it feels like I'm loosing myself.

Eilen oli ihana päivä. Tänään oli ihana päivä. Huomisesta tulee ihana päivä. Mä en osaa enkä pysty sanomaan muuta, en vaan pysty.

Eilen oltiin Janitan kaa kaupungilla ja illalla sössössä, oli ihan mahtavaa. Illalla kotiin päästyäni sit aattelin et ku Anna tuli kipeeks nii voin viettää lauantain kaupungilla miittailemassa niinku olin pitkän aikaa suunnitellu. Niinpä me lähettiin Roosan kanssa aamulla vähän ennen yhtätoista bussipysäkille ja mä vietin aivan mahtavan päivän, sisko häippäs siinä kahen maissa. Mutta meillä jotka jäätiin oli niin mahtavaa, musta oli ihanaa viettää aikaa muiden TH-fanien kanssa ja tavata ihmisiä. Sain kavereita ja on niin törkeen hyvä mieli et ei mitään rajaa, mahtavaa.

Ja koska Anna on parempi, se tulee huomenna tänne 8> Mulla on rutkasti suunnitelmia, jossain vaiheessa tullaan tänne meille käymään ja näytetään tää puska missä mä asun, sit ollaan kaupungilla ja kaikkee. Toivottavasti Sara ei nuku pommiin ja Anna saa sen samaan junaan kanssaan, muuten tulee kiirettä aikataulun kanssa. (Minkä aikataulun, mulla mitään sellasta ole o.o) Mutta siis näin, hauskaa tulee ja se on pääasia.

Kuvia mä en tähän vielä oikeen saa, tässä nyt muutama mun meikkileikeistä ja sitten tollanen pieni järkytys minkä iskä koki ku haukkas nakista palasen.




Nami. Onneks oon kasvissyöjä.

Sen halusin muuten vielä mainita, että mä teen muutaman lisäblogin tähän rinnalle. Syytä tähän voittekin pähkäillä hiukan itseksenne... Sanotaanko ihan vaan vinkkinä että yhdellä on pituutta 51 ja toisella 49 lukua. Joko arvaatte mitä tuleman pitää ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti