sunnuntai 13. helmikuuta 2011

But I just don't know what to do without you anymore.


Eyes Set To Kill, taas pitkästä aikaa soi kunnolla. Tääkin biisi yksinkertasesti on niin ihana, tää ja Give You My All. Haluisin osata laulaa tolla tavalla, haluisin osata kirjoittaa tommoset sanat. En vaan osaa.


Sitten vähän BVB'tä, taivas sen kanssa. Mä en pysty vertaamaan tän bändin musaa yhtään mihinkään, se on jotakin niin käsittämätöntä (vaikee sana !). Andyn ääni iskee muhun totaalisella voimalla, kaikella täydellisyydellään, teiän pitäs nähä ku mä kuolaan sille yhdelle ainoolle julisteelle mikä mulla Black Veil Bridesistä on. Täältä ei oikeen saa niitä, mäki sain omani Rockoonista ja ostin niitä saman tien kolme kappaletta, yhen siskoille, ne makso sen kyl mulle, ja sit Oprille ostin sen lehen MCR'n takia.

Mutta taas mä höpötän ylimääräistä, en oo päässy vielä lähellekään asiaani. On sekin kyllä sellanen asia, mä oon hölmö, mut kuitenkin. Innostuin tässä vähän kuvaamaan, kuvasin kaikkee mitä mulla täällä huoneessai on. Kaikkee sellasta mikä vähän kertoo et millanen ihminen oon ja tälleen, tässä vähän tätä kuvasatoa. Varotan sit et näitä ei oo ihan vähää 8D


Mä en luistele, mä vaan tykkään pitää luistimiani tossa. Tai oikeestaan äitin luistimia, mulla ei oo omia... 8D




Tärkeimmät, rakkaimmat, ihanimmat ja parhaita muistoja sisältävät korut. ♥



Mun sohva näyttää yleensä aina tältä, laukkuja, papereita, vaatteita ja muita. Oon laiska siivoamaan sitä.


Tommonen kuivakukka-asetelma, sain sen rippilahjaks, kuivattiin se äitin kaa. Sit kummitädin antama skooli, isomummun antama maljakko, rakukippo ja ite maalaamani kehykset + simpukoita ja kiviä, tykkään niistä.
 


Mun säläkaappini, tuskin kenenkään tarvii ees kysyä mistä se on nimensä saanu 8D Siellä on aina kaikkee sekalaista, toi tyhjä hylly on koulukirjoille, ne on vaan mun sängyllä tällä hetkellä ku tein läksyt.


 Tossa mä pidän kaikkee epämäärästä, neuleohjeita, lehestä repäistyjä artikkeleja, kortteja ja sellasia. Muistilappujaki löytyy, toi ovi auttaa mua pysymään kärryillä omasta päästäni ja menoista.



Mun lempihyllyni vaatekaapista 8> Neuleita koko alahylly täynnä, sukkia, lapasia, pipoja, kaulaliinoja, sellasia. On siellä jotku kymmeniä vuosia vanhat housut ja paitakin pitäs olla, sellasia mitä en paljoo käytä mut en haluu heittää poiskaan, säästän ne et voin muokata niitä.



Mun isoimpia piirroksia viime syksyltä, ne ei mahdu muuallekaan ku tähän oven viereen.
 

Mä tulin jommaltakummalta leiriltä tossa syksyllä, Hilma oli tehny mulle tämmösen. Toi on ihana, oli vaan pakko laittaa se kaapinoveen ku Hilma ei yleensä piirrä just mulle tarkotettuja piirroksia, vaikka mä saatankin inspiroida sitä. Tällä viikolla se piirsi kuvan tytöstä, jonka silmät oli rajattu paksuilla rajauksilla mustaa... 8D
 

Tää lammas varmaan herättää kysymyksiä, ei varmaan näytä ihan multa. Se on viimenen lahja minkä mä sain iskän äitiltä ennen ku se kuoli. Se on mulle ihan mielettömän tärkee lelu, ei sitä voi heittää pos vaikkei se näytäkään multa. Mä muistan ku yks lammas yritti syödä ton muutama vuos sitten, sinä kesänä mä kävin isomummulla Virroilla ja keräsin pajunoksia jotka sit syötin kahelle hoitolampaalle. Ikävä niitäkin, ne oli ihania, vois melkeen sanoo ihanampia kuin toi lammas.
 

Isomummun näköisnukke. Se sai tän työkavereiltaan ollessaan nuori, kauan aikaa sitten. Kun mä synnyin, se lupas et mä saan tän nuken joku päivä. Muutama vuos sitten se antoi sen mulle, tääkin on mulle tärkeä. Kahelta mummulta oon saanut jotakin tämmöstä, minkä voin säilyttää oman elämäni loppuun, se on mulle tärkeetä.
 


Oon äitini tyttö ja manselainen tässä asiassa, Popeda on loistavaa musaa 8D
 

Joo siis se on ihan mun vaatekaappi 8D Kaikkee vanhaa, mut käytän aika montaakin noista. Ja toi edessä oleva pinkkikeltaoranssi huivi on ihana. Mä en vaan koskaan käytä sitä 8D


Tota samaa sepustusta kirjotin keskiviikkona viistoista sivua, käsi kuoli.
 

Ja tän tarkotushan oli aluks olla sellanen auringonkukka, sit jotain kävi vähän hassusti 8D Erittäin nopeesti tehty piirros, laatu on niin surkee ku voi olla, mut kiva tota oli väkertää siinä Ilkon leirikeskuksen ison ikkunan alla.
 


Suski suunnitteli mulle tatuoinnin perseeseen. Ei se pahan näkönen oo, mä ihan tosissani voisin ottaakin ton 8D
 

Nääin. Mulla vähän siis oli näitä kuvia tässä, toivottavasti en tappanu ketään. Valokuvaaminen on kivaa, ois vaan kivempaa jos mä voisin ottaa salamallakin jotain. Mut se valo pilaa aina kaiken ja plääh. Tykkään enemmän luonnonvalosta, tässä maassa on aina kaunis luonnonvalo.


Tässä nyt vielä tämmönen yks otos, eiliseltä. Kenties mä kerrankin saan ihmiset uskomaan et hei perkule, mulla on ihan oikeesti vihreet eikä siniset silmät. Uskokaa vaan. Ja pitkästä aikaa otan silmistäni kuvan ku niissä ei oo kunnolla meikkiä, tossa mulla on vaan ripsaria ja edellisen päivän jämäkajaalit. Sellanen jännäkuva tääki.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti