lauantai 12. helmikuuta 2011

SCREAM.

Otsikko kertonee edes vähän siitä mitä eilen tuli ostettua 8> Torstaina vähän Äxän nettisivuilla surffailin ja PAM, alennuksessa. Ei sitä yhtään tullut kiirehdittyä koulusta levykaupalle... Nappasin mukaan uskomatta että mä viimein tein sen, mä oon kattonu just tätä levyä siinä samassa liikkeessä siitä asti ku se tänne tuli ja aina oon ajatellu et ostasin mut se on ollu niin kallis. Nyt oli sitten pakko ostaa, ei ollut vaihtoehtoja. Ja en oo illan jälkeen mitään muuta yksin ollessani kuunnellukkaa, keittiössäki aamulla vaan hääräsin kuulokkeet korvilla ku iskä ei niin tykkää jos kuuntelen siellä musaa.

Ja sitten. Mähän vähän taisin jo sanoa siitä kampaajasta.



Tässä siis lopputulos. Jokseenkin oranssia 8D Raidotettiin melkeen koko pää, ihan vaan muutama suortuva jätettiin sellaseks ku on ollu ennenki. Mä oon tyytyväinen, vaaleni enemmän ku odotin. Kun ottaa huomioon et yritän ilman värinpoistoa saada vaaleeks hiukset, joita on kahen vuoden ajan värjätty tasasesti punaseks, toi on erittäin hyvä lopputulos. Juurikasvu löytyy tietty edelleen, sen tulevaisuutta katotaan sit ku seuraavan kerran meen kampaajalle. Nää näyttää ehkä vähän paremmalta ku kattoo auringon paistaessa suoraan siihen, nyt mä kuvasin ikkunan eessä mut ei aurinko paista tänne, ei tähän aikaan vuodesta ku se laskee niin aikasin. Siinä viiden maissa se alkaa paistaa sisään tähän huoneeseen.


Leikkauksesta vielä vähän. Otsista kevennettiin, ihan vähän vaan, ei sitä oikeestaan huomaa. Ainakaan nyt ku ne on suorat, katotaan sit huomisaamuna. Mut latvat... Ei kiesus, ihan tosissaan. En mä odottanutkaan sen onnistuvan niiden kanssa, mut mun tekee mieli oksentaa. KATTOKAA NY, EN MÄ VOI ELÄÄ JOS LATVAT ON NOIN TASASET. Tässä on pienoinen kiire alkaa rikkoo tota, mä saksin ihan mistä vaan et saan ton pois. Jos mä jotain vihaan nii sitä et mun hiukset on tommoset. En mä voi ottaa niistä kiinni ku ne on yhtä tasapaksua pötköö koko matkalta.. Hyi, mua ihan tosissaan ällöttää koskee noihin, jää traumat tämmösestä. Verratkaa ny vaikka tätä tohon ylempään, siitä saa jonkinmoisen käsityksen siitä mitä mä tarkotan.


Jeah. Ei mulla muuta ruikutettavaa tässä sit olekkaan. Mulla ois tässä ihan sikahienoja kuvia Roosasta, mut se nirhaa mut jos laitan tähän yhenki niistä. Hilmastaki löytys yks kuva, mut sitä en näytä kellekään 8D Jos sanon tässä vielä muutaman jännän poiminnan eilisillalta, sössössä kävin siis niinku tavallista. Severi haluu mut kitarakouluun, ei taida onnistua. Mä en uskalla koskee kitaraan ku hajotan sen ja jos Mikko on paikalla nii sehän hajoo jo pelkästään mun naurusta o.o Siis kitara, ei Mikko hajoa mistään. Mä repesin Miskalle pariin kertaan oikeen kunnolla, se päätti vähän irvistellä mulle. Homma ratkes sillä et otin lasit pois, en mä näe jos joku irvistelee mulle viiden metrin päässä 8D Ja Severi yritti selittää mulle vähän pianostaki ku en tajunnu miten joku voi oppia soittaan semmosta, en tajuu vieläkään. Anygays, oli hauska ilta ja mä rakastan sitä porukkaa, ne on ihania, kaikki siellä.

Jos se sit ois siinä. Mä alan säätään huoneen ja hiusten kanssa, selittelen lisää asioita huomenna jos tulee sellanen olo tai sit ensviikolla, katotaan nyt. Voi olla etten oo hengissä, Janita meinaan nirhaa mut koska se rakasti sitä punasta väriä, mut katotaan ny. Toistan taas itteeni, kiesus o.o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti