sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Oh well.

Jeoi. Minä täällä taas. Makaamassa sängyllä huulet kuivina, kuuntelemassa Black Veil Bridesiä, ja yllättäen myös tutkailemassa kuvia. Oon kuollu tän viikonlopun jälkeen, mä oon kuolannu itteni hengiltä iltaan mennessä. Sanonpahan vaan, et mustaki ois kiva päästä eturiviin ja kiskoa Andyltä housuja jalasta... No ei, oisin siinä jonku kepin kanssa ja löisin sormille jokasta joka yrittääki, ja sit vasta tarttuisin itse lantioon. *pieni lapsi virnuilee ilkeästi*





Ja hei, joku varmaan on jo huomannu et oon lisänny pari sivua tähän blogiin. Ihan puhtaasti tarinoita varten. Vielä tulee sellanen sivu minne laitan vaan shotteja, After the Rain ilmestyy tänne kun se on valmis, ellen sitä ennen halua sitä tännekin tunkea, jolloin uudet luvut tulee aina jokasessa julkasupaikassa samaan aikaan, ainakin suunnilleen. Ja sitten tänne ilmestyy toki muitakin stooreja, vaikka sellanen muutaman luvun minikertomus, jonka viime viikonloppuna alotin, jos sen joskus valmiiks saan. Voin kyllä luvata et kaikki tulee vihaamaan sitä tekstiä jos sen julkaisen, vihaan sitä itsekin. Pirullinen kirjoittaja, pirullinen juoni, niin se vaan taitaa mennä.


Awws. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti