sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Jösses.

Siskot, äiti ja iskä raahaa tässä veljen entistä hyllyä parvekkeelle ja mä jäädyn o.o Ihme hyypiöitä nää. Ja äiti valittaa tänään mun lampusta, se alko kiljua et ei tommosta voi pitää. No anteeksi, en mä sitä ottanu, edellinen palo ja iskä vaihto sen tommoseen, ei muuta.

Kivasti menee tänään muuten, oon ottanu aika rennosti. Pitää iskän kanssa tosin puhua taas tästä estohommasta, mä en taaskaan pääse kattoon puoliakaan lukemistani blogeista ku koneen luokittelun mukaan niissä on jotakin alaikäsille sopimatonta, mielenkiintosta taas kerran.

Joo. Eilen olin Oprin ja Olkan kaa, mulla oli mahtava olo ja mä olin kikattaa koko bussimatkan kotiin ku oli niin hyvä mieli. Ja kun iltapäivällä menin kaupunkiin meinasin alkaa laulaa bussissa, mulla on ongelmia 8D Niinku aina oikeestaan, ei siinä mitään uutta ole et kikatan ja laulan ja hymisen ja hymyilen ja irvistelen ja pillitän ja nauran millon missäkin. Kirkuakin saatan alkaa, riippuu vähän päivästä ja mielentilasta.


Leikkasin taas vähän hiuksia, kevensin aamulla päältä vähän lisää 8> Nyt sit pitää vaan alkaa vihjailla siitä kampaajasta taas, mun pitäs käydä ottamassa vähän lisää raitaa päähän. Ja juurikasvulle on pakko tehä jotain, näyttää oikeesti naurettavalta ku mulla on kahden sentin pitunen oma juurikasvu, samanmittanen blondi, sit tulee punasia, oransseja ja blondeja raitoja sekasin, ja latvat on jo oikeestaan kuparinruskeat. Että on tää mun pää melkonen värimaailma ._.
 

Kynnet 8> Alle musta lakka, päälle sininen, tässä lopputulos. Mun sormet näyttää kauheen kurttusilta, ja kalpeilta, otin jotenki jännillä asetuksilla ton kuvan.
 
  
Vähän koruja, innostuin taas käyttään niitä oikeen kunnolla. Tossa ei näy kaikki, osa on paidan sisällä ihan vaan siitä syystä etten kilise niin helkutisti 8D Ja siinä on taas tää hevosenkenkä, aiemminhan pidin tosiaan sitä pallorengasta. Tuun varmaan tässä hulluks vielä tän korun takia, se ei pysy kovinkaan mieluusti paikallaan niinku haluan, mutta jos ei enää kestä nii vaihan vaan korua.


PIIRSIN ENSIMMÄISTÄ KERTAA VIIKKOKAUSIIN ! Illalla vaan tuli sellanen et jukolauta, nyt mä teen jotakin, ja siitä sit nappasin BVB'n julisteen seinältä alas, taitoin sen sopivaan asentoon ja aloin piirtää Ashleytä. Ei tullu ihan täydellistä, silmät on liian isot ja on monta muutaki virhettä, mut oon tyytyväinen. Tuli samalla testattua sen Janitan antama piirustuslehtiö, se sopii paremmin hiilelle ku tommosille piirustuskynille mitä käytän.

Ookkei. Mä varmaan teen tässä vielä yhteishaun, jos saan äitin pysähtymään edes pieneks hetkeks. Sit teen matikan ja kemian tehtäviä, lukasen vähän jotain kirjoja ja tämmöstä. Huomenna ois uintia, mut mua ei huvita, sanon vaan et on menkat. Meen käveleen ja siinä se, ei oikeesti jaksa mitään uintia ku oon kumminki jo uinu sen cooperin ja tälleen. Ja mä en nyt tahallani ala kiusaamaan ihoani, se alkaa just toipua pakkasista ja kloorivesi ei erityisemmin auta siinä.

Jeeap. Mä oon kolmen kuukauden päästä ekaa iltaa Rajalassa, sillä lailla. Mukavat ihmiset tulossa isosiks, tosin yhtä en tunne mut enköhän mä siihenki tutustu tässä. Mulle pitäs pikkuhiljaa alkaa tulla ilmotuksia siitä et millon on tapaamisia ja sellasia, eiköhän tossa yheksästoista päivä viimestään kerrota, mulla on neljän tunnin koulutus sillon.

Eipä mulla muuta taaskaan, palailen selittelemään asioita sitten varmaan ensviikonloppuna, ajattelin panostaa viikon ajan kavereihin ja kouluun, tärkeysjärjestyksessä kuten näkyy. Alotankin sen heti hoitamalla koulun pois alta että saan kaiken ensviikolla vapaan ajan hyödynnettyä muuten 8> Nyt alko muuten Born This Way soimaan radiossa, en mä edelleenkään mikään supersuurimahtava Gaga-fani ole, mutta tää on kiva biisi. Mun tekee mieli tanssia, mut jos nyt jätän sen väliin ku ovi on auki, ihmiset alkaa tuijottaa alakerrasta o.o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti