tiistai 1. maaliskuuta 2011

Let's have some fun.



Tänään mä sitten päätin ottaa kaiken ilon irti lomasta. Munhan ei tarvii mennä minnekään ulos, saan olla just sen näkönen ku haluan. Miks en siis ottais meikkejä ja tekis jotain, mitä en todellakaan käyttäis mennessäni ulos ? Lopputulos ei ollut vielä ihan sellanen, että mä en missään nimessä kehtais näyttäytyä, mutta ihan kivaltahan se silti näytti, ja erilaiselta ku tavallisesti.





Oikeesti ei ihan noin pinkkiä ollu, asetin vaan kameran ottaan poptaide-kuvan 8D Se kirkastaa värejä ihan sikana, sen takia tykkään siitä, mut mun pitäs käyttää puuteria ihan järjettömästi et iho pysyis vaaleena. Sen vuoks otan mieluummin muilla asetuksilla kuvat, pysyn kalpeena.




Näin. Ei mulla tylsää tässä tullu, oli hauskaa pitkästä aikaa leikkiä meikkien kanssa. Viimekshän mä leikin näin sillon, ku tein BVB-tyyliset meikit, pitäs taas kokeilla niitä. Ehkä mä perjantaina semmoset vedän, kattoo ny. Perjantaina käydään kumminki Emman kanssa siellä Backstreetissä, ostetaan meikkejä, yllättäen. Roosaki varmaan otetaan mukaan, käydään siellä ennen ku Tampere-talolla alkaa bändikisa. Mennään Rockwallia ja The Firealia kattoon 8> Ja sit tietty hyppelehdin innoissani sen koko päivän, tuskin tarvii enää edes kertoa syytä. Ja illalla meen ehkä sössöön, kattoo miten käy.

Jep. Ei mulla taaskaan muuta tässä ole. Roosa ja Hilma tuli kotiin, talossa on heti enemmän elämää. Ja kuten joku viksu voi huomata, oon leikannu hiukset 8> Kaks tuntia sitten palo hermo ku oli taas sellanen ällöttävä tasanen latva ja pörrössä ja kaikkee, leikkelin oikeen kunnolla. Äiti oli taas järkyttyny, alko kiljua et leikkasinko lyhemmäks o.o No hei, en mä nyt varsinaisesti lyhemmäks leikannu, kerrostin ja rikoin leikkausta vaan niin rajusti et ne näyttää lyhemmiltä. Eikä ne ois ees lyhyen näköset jos se kampaaja ei ois pilannu näitä. Pitää muuten piakkoin varata uus aika, aattelin et siinä ihan huhtikuun alussa tai tän kuun lopussa kävis raidottamassa taas. Sit siinä toukokuun alussa vielä yks kerta, sit mä uskosin et riittää viimestään. Musta voi tulla ihan kunnon platinablondiki tässä, kattoo miten lopulta käy. Kai mä kuitenkin jätän tätä punertavaaki sekaan, sen verran rakas väri se mulle on. Jos en jätä, ainaki ostan sellasen kunnon punasen hiuslisäkkeen, siitä saan sit pirteyttä hiuksiin.

Haluun vielä laittaa tämmösen pienen tähän, tää on ihana 8D Sulonen. Kannattaa kattoa itse leffa, mä tykkäsin. Ois se voinu olla vielä parempiki, mut kyllä siinä hymyili ja naurokin useamman kerran. Ja musta oli hauska tossa sunnuntaina ku mä vaan käväsin alhaalla ja sit näin iskän sohvalla makaamassa ja kattomassa sitä. Mä tykkään iskästä just sen takia et se pystyy nauttimaan tommosistaki asioista, lastenleffoista ja meiän kanssa olemisesta ja tämmösistä. Se on ihanan rento, vaikka kyllä se sit suuttuessaan on ihan hirvee. Kaikesta huolimatta mä vietän aikaani mieluummin iskän ku äitin kanssa, koska äiti on niin vaikee ihminen. En väitä etten mä ite ois yhtään vaikee, mut joo... Jos nyt vaan se video, ei tästä aiheesta enempää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti