maanantai 18. huhtikuuta 2011

Who they wanted to see?

Kumma kyllä mun on tänään vaikea keksiä mitään sanottavaa. Oon hermostunut. Mä sain tänään enkun valtakunnallisen ja numeroks tuli 9+, äikän kirjotelmasta taas sain 9½, eli ei missään nimessä mene huonosti. Silti menee tavallaan. Mä oon saanut vasta yhden pääsykoekutsun ja meen sinne kokeeseen, vaikka mulla ei ole mitään mahdollisuuksia. Koulutukseen haki ensisijaisesti kuus hakijaa yhtä aloituspaikkaa kohti, että mä hain sit vasta nelosena.. Ei siis mitään mahdollisuuksia, jos oletetaan et ykkössijalla haki kuus, seuraavallakin kuus ja sitä rataa, nii mähän oon siellä kahdenkymmenen huonommalla puolella. Ei todellakaan hyvä asia. Anna sai jo kutsunsa ja sehän tässä pelottavinta onkin, haettiin samaan opistoon, ei siis sen takia et päästäs samaan paikkaan, se on mulle vaan hyvä lisä opiskelupaikkaan, vaan sen takia et mä tykkään siitä paikasta ja se vaikuttaa hyvältä. Anna sit sano et posti vaan takkuilee, tosissani toivon sitä.

Kevät tulee ja rytinällä. Toi pieni oja, mikä on tossa ihan pienen matkan päässä ja jonka viertä kuljen päivittäin, kirjaimellisesti tulvii. Vedenpinta on noussut sellaset puol metriä ja se pikkukoski kohisee ku hullu. Aurinko paistaa, on tuulta ja on aika lämmintäkin, maa on kuivaa silloin kun hiekkaa ei pestä siitä pois. Nautin tästä, tää on mukavaa. Kotonaki tuntuu jo tosi keväseltä, vähän kesäseltäkin. Venla eilen vähän naureskeli, mulla oli kukkamekko päällä, korkkarit jalassa kaupungilla ja huulipunaakin vielä, mulla oli jotenkin tosi hyvä ja naisellinen olo, halusin vaan leikitellä vähän. Oli hauskaa, vaikka vähän tuntuuki oudolta ku ihmiset katsoo kaupungilla silleen et tossa on pari, mä menin Roosan kanssa. Ja siis Roosahan on tunnetusti tosi tytön näkönen että joo 8D Käveltii silleen tosi lähekkäin ja näin, Roosa laahas itteensä laiskasti eteenpäin ja mä oikeen marssin niillä koroillani ja käskytin sitä.







Leikin friikkiä.

Hmm. Mulla ei tosiaankaan tänään toimi mikään. Kone kaatuu ja mä yritän hakea tietoa tätä esitelmää varten... Mikään ei tosiaankaan suostu toimimaan, mun Creativen kuulokkeet katkes, kännykkä kiljuu et sen muisti on täynnä enkä mä meinaa saada sieltä mitään poistettua ku se on niin hidas, ja kone nyt on kaatuillu viimeset kaks viikkoa. Saatan kokeilla tyhjentää tän kokonaan, pyydän iskää antamaan ylimääräsen koneen et saan kaiken siirrettyä pois ja sit annan iskän tutkia tän kokonaan, tää on jotenki ihan sekasin taas kerran.

If that's the best that I could be?
Than I'd be another memory
Can I be the only hope for you?
Because you're the only hope for me
And if we can find where we belong,
We'll have to make it on our own.
Face all the burn and take it out
Because the only hope for me is you
Alone

1 kommentti:

  1. My Chemical Lifen kirjoittaja täällä moi.
    Tein siis tuon uuden blogin, ja jos kiinnostusta riittäisi niin sen lukijaksi voisi alkaa.
    My Chemical Lifen siis poistan tässä kohta.
    Tykkään tästä sinun, jatkan siis lukemista. :3

    http://in-the-world-taija.blogspot.com/

    Ihanaa torstaita.<3

    VastaaPoista