keskiviikko 4. toukokuuta 2011

If it just was possible.

Tänään on itsesäälipäivä. Oon koko päivän sääliny itteäni, sitten oon sääliny muita, sit taas itteäni... Mä en tiedä mikä siinä oikeen on. Mä ajattelen liikaa. Koulussa olin hämilläni, mä vain istuin rauhallisena, en tehny mitään, olin vain. Puhuin Roosan kanssa, en siskon, vaan yhen toisen kaa. Mä en oikeen tiä, se ite tulee aina puhuun mulle. Onhan se kivaa, mut no, outoakin tavallaan. Mä olin suunnitellu olevani tänään yksin ja piirtäväni mut en sit saanu ees vihkoa ulos laukusta.

Löysin tekstiilikurssilla permanenttitussin ja suttasin käteeni. Vai lasketaanko se, että vasemman käden neljän sormen ensimmäisen nivelen sisäkämmenpuolella lukee OPRI ? Kirjottasin enemmänki, mut en uskalla. Vielä neljä koetta jäljellä ja mä en halua tulla syytetyks lunttaamisesta, vaikka joo, se että mulla lukee tärkeen ihmisen nimi kädessäni onkin melkosta lunttaamista.

Sain paperit ja semmoset sitä japaninkurssia varten. Maksulaput, ohjeet, kurssin sisältö, opiskelupaikka ja tälleen. Mä vähän jouduin kopeiloimaan tätä aluks, en meinannu hahmottaa missä on kirjekuori ja missä lehti, olin hämärässä keittiössä ilman laseja ku tulin siinä just saunasta. Pitää hankkia kirja tota varten, harjotusvihkon saan sit sieltä, jei. Ja opettaja on japanilainen tai ainakin puoliks, sillä on kaksosanen sukunimi, eka nimi japanilainen ja toka suomalainen. Ja etunimi Kumi, että onko sitten nainen vai mies, en tiedä. Sen näkee sit parin viikon päästä. Vähän jännittää, mutta eiköhän se siitä. Kielet on kivoja.

Äh, kello on jo ton verran. Kahtakytä vaille kymmenen. Mä nukun nykyään reilut seittemän tuntia. Ei se oikeesti auta, koska tuntuu et oon vaan entistä väsyneempi nukkuessani pitkään, mutta en uskalla yrittää selvitä vähemmällä ku en koskaan tiedä et nukunko pommiin. Mut enää viis kokonaista viikkoa ja muutama päivä päälle tommosia aikasia aamuherätyksiä, sit saan nukkua vaikka koko kesän. Sinänsä ärsyttävää et on se leiri ekalla viikolla, mutta en joudu ainakaan tappeleen unirytmin kanssa. Ainakaan kamalasti.

Hmm. Mun Kela-kortti on jotenki hölmö. Äiti on aiemmin pitäny sen itelläni, nyt sit huomautin et vois olla ihan hyvä et mä pidän sitä mukanani ja iskä komppas. Äiti vaan sit pälätti et ei sit saa hukata ja tälleen. Joo, en oo tyhmä. Enköhän mä kolme korttia osaa pitää tallessa, tän, bussikortin ja kirjastokortin. Ei oo niin vaikeeta.

Nukkuminen sen sijaan on vaikeeta. Anteeks sepustukseni, mä kömmin tästä lattialta sänkyyn ja koitan saada unta. Vaikeeta se on kun Gerard laulaa mun päässä jo nyt, ei oo ees kuulokkeita vielä korvilla... Äh, kokeilen josko saisin korvattua sen Andyllä. Ostin muuten Kerrangin, ei helveta repesin.

"I've signed soiled underwear before," Andy answers, quick as a flash. "Bloodstained. They'd been washed but there was a very clear period thing."
Why the hell would you sign those?
"Because she asked me to."
What else? Boobs?
"That's kind of a given."
Balls?
"No balls. I don't think I would sign a pair of balls. No cock and balls! There're plenty of other bands that would be interested in that!"

Ah, voi pikkusta. Haluisin antaa sille ison halin. Ison halin, leveän hymyn ja itkuisen ilmeen, joka mun kasvoille ilmestyis väistämättä, kun joutuisin irrottamaan otteeni siitä. En jaksa odottaa kuudettatoista päivää, Fallen Angelsin video ilmestyy sillon. Toivottavasti ehdin kattoon sitä vähän ennen ku lähen kouluun...

Takavarikoin koneen iteltäni jos en pikkuhiljaa ala opetella itsehillintää sen käytön kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti