lauantai 21. toukokuuta 2011

Now I wish I could breathe.

Se meni hyvin. Ei tehnyt pahaa, ei mitään. Lähinnä muiden reaktiot sitten, ne siinä häiritti. Liikaa katseita ja vihjauksia, mutta no.. Ehkä ne joskus loppuu.

Ja mä oon taas poikki. Herätys soi puol tuntia sitten, vartin yli kuus. Onko se liikaa vaadittu jos pyydän että saisin nukkua? Just nyt oon suht virkeenä, mut se sängystä nouseminen oli hirveetä, hyvä kun en itkeen alkanu. Ja Elmerinki herätin tässä, sanoin sille et mee takas nukkuun, se sit menikin. Joo, Rajala on kiva paikka ja tälleen, mut silti ois kiva saada vähän nukuttuakin.

Ja huomisen aikataulut aikastu. Mikäs siinä, pitää mennä kirkolle puol kymmeneks. Pääsen laulamaan kuoroon. Mä en oo koskaan ollu siinä mukana, se kootaan aina halukkaista tämmösiä tilaisuuksia varten, on se ihan kivaa kans. Bändiki on kiva, pääsen taas testaamaan itseäni sen kaa.

Koitan sit illemmalla siirtää muutaman kuvan kännykästä koneelle. Taas yks uus tuherrus, Mikey, oon saanu sille kasvot mut puuttuu leuka ja otsa ja se on raivostuttavaa, en osaa piirtää enempää. Eilen sain kolmessa tunnissa aikaan silmät, nenän, suun ja posken, en muuta. Koitan tänään jatkaa. Mua vaan ärsytti ku kaikki sano et se on hieno, mut ku se ei ole. Ärgh.

Rosvosin Metson Narutot. Kuus kappaletta ku ne oli niin siistissä rivissä. Mulla oli tylsää ja en oo koskaan lukenu sitä, nii ajattelin et otan ny jotain lukemista ku kumminki piti puoltoista tuntia istua kirkonpuistossa. Stalkkasin kyllä tykkiläisiä puolet siitä ajasta, mutta no, tuli siinä luettua eka ja pätkä tokaa osaa.

Nyt meen vetään paitaa päälle ja syömään, morjensta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti