sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Ticking bombs.

Aiai. Mun pääparka. Siellä on kauhee lyömäkonsertti meneillään, pommeja pamahtelee. En jaksa ottaa Buranaa, vedän niitä muutenki liikaa ja sit se tuntuu pahalta vatsassa. Ehkä voisin rajottaa musan kuuntelua, koko ajan levy pyörimässä, mut nääh. Ei tätä voi lopettaa. Mä ostin Three Cheers For Sweet Revengen ja The Black Paraden eilen, en oo kuunnellu ny muuta. Nää on ihanat. Ja sit löysin vapputorilta semmosen ihanan TH-paidan, rakastuin.

Joo. Tänää olin sit Oprin kaa. Oli ihanaa, mä oon niin tohkeissani edelleen. Tekee mieli kiljua ja huutaa ja kaikkea. Halailen tääl tätä Olkan tekemää pikkuotusta, tää on ihana. Niin lutunen ja tuitui. Awws.


Ihihi. Voisin heittää tässä kärrynpyörän, mut huone ei riitä siihen. Ja mulla on pyyhe päässä, en haluu et se putoo lattialle. o.o Ja mun pitää lukee espanjaa ja enkkua. Ehkä vois lukeakin vähän noita kirjoja, tällä hetkellä menossa Ruotsia idiooteille. Ihan hauska sinänsä, vaikken oo vielä ees lukenu paljoa.

Mulla on vähän tyhjä pää. Tiistaina on se pääsykoe ja torstai on ihan outo päivä ja keskiviikko kanssa. Mä vaan säädän tääl taas jotai outoo. Taidan laittaa laukun kasaan, kuulokkeet korville, mennä peiton alle ja lukasta vähän espanjaa, sit vois alkaa nukkuu. Väsyttää taas, en tiä oliks nii hyvä idea lähtee kaheksan kilsan pyörälenkille eilisaamuna. Se sattu jalkoihin, lihakset ei rentoutunu pariin tuntiin kunnolla. Mut oli se kivaa, yöunet vaan vähän jäi vähäsiks sen takia.

Mutta joo. Selittelen taas joskus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti