perjantai 17. kesäkuuta 2011

Somebody is going to be dead.

Kiitosta. Mä alan itkeä täällä. Mun ensviikko saattaa mennä perseelleen sen takia et tarviin lääkärintodistuksen. Koulu vaatii selvityksen terveydentilasta ja mullahan on viimeset paperit vuodelta -09 .. Mikäs tässä. Äiti yrittää saada mulle heti maanantaiks ajan, mä yritän jostain penkoa tiedon siitä millon näien paperien pitää olla perillä terveydenhoitajalla. Ku kumminki ajattelee nii on aika helvetin vaikeeta löytää vapaa lääkärintarkistusaika tämmösessä ajassa, ja mä kumminkin lähetin paperit jo siitä et otan paikan vastaan. Paikan vastaanottaminen on selvä ku mikä, eikö sen lääkärintodistuksen ehi myöhemminkin ? Vittu ku en ehtis ny tehä mitään, huomenna täytyy herätä seittemältä konfisreeneihin, sunnuntai on aamusta iltaan sitä saatanan ravaamista. Pitäs ehtiä pakatakin, jos sit pääsen lähteen.

Ja mä todellakin murhaan jonkun jos mä en pääse lähtemään. Mä en oo todellakaan mitenkään lyhyen aikaa tästä haaveillu ja toivonu tätä. Helvetti. Meen suihkuun ja koitan nukkua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti