sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Does anything matter if you're already dead?

DTRSTFGYHIJPOÄPLOIK. MIKÄ SIINÄ ON ETTÄ TE ETTE OSAA OLLA LOUKKAAMATTA ITTEÄNNE? KUOLEN SLAAGEIHINI TÄTÄ MUKAA. Niin että. Jake mursi kylkiluunsa. Jinxx on murtanu omansa jo muutama vuos sitten, Ashley telo ittensä bussin avulla viime vuonna ja Andy opetteli lentämään kuukausi sitten. Mä oikeesti saan halvauksen, jos CC onnistuu vielä taittaan pikkurillinsäkin mä hyppään ikkunasta.

Tylsää. Opettelen parhaillaan Bulletsia läpi, ei oo oikeen muutakaan tekemistä. Huomenna meen ehkä kattoon Potteria, en tiä. Jos jaksan ja kiinnostaa. Jotenkin tuntuu et en kumminkaan tahdo istua teatterissa yksin. En vaan jaksa. Mulla on kumminki monta kuukautta aikaa käyttää se lippu, ei tässä mikään kiire ole. Jokatapauksessa huominen on hirvee päivä. Äiti on töissä, iskä autotallin katolla, Elmeri on jossain, Hilma Virroilla, Emma ja Roosa Särkässä. Entä mä ? Sen ku oikeesti tietäs. Tarviin tekemistä, mutten keksi semmosta. Auttas oikeesti saada sitä seuraa jostakin, mut eipä semmosta tosta vaan repästä ku kaikki asuu niin kaukana.

Oisin niin ilonen, jos pääsisin vaikka lastenhoitohommiin. Jotakin vaan tekeen. Milla vois tulla huomenna vähän käymään, voisin säätää jotain sen kanssa. Tuomas samaten, vähän lisätekemistä. Ja tietty lähtisin muualleki jos tarvittais, mut enpä usko et täti tarvii nyt apua, se on ite lomalla ni ei se lisäapua tarvii. Muita pieniä en sit tiäkään, ainakaan semmosia joita pääsisin hoitaan. Haluun tän loman äkkiä loppuun, pakko päästä tekeen jotain. Äiti ja Roosaki lähtee Välimerelle jonnekin, mä joudun möllöttään kotona ja sillon meillä on taas mummu täällä lapsenlikkana, voi kiesus. Kyllä mä pystyn hoitamaan yhden seittemänvuotiaan, mulla menee järki mummun kanssa.

Ägh. Mä en tosiaan tiä mitä teen. Oon maannu tässä patjalla reilun tunnin, jos mun ajantaju ei oo täydellisesti häiriintynyt. En kyllä yllättys siitä, mulla ei tosiaan oo tässä mitään elämää. Meen tivaamaan äitiltä sitä lääkärivarausta, saanpahan ees jotain tekemistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti