perjantai 15. heinäkuuta 2011

Tell me where we go from here.

Poikki. Poikkipoikkipoikkipoikki. Mä nukahdan pystyyn. Mä en kestä, mä en saa nukuttua kunnolla kuukauteen, unet paranee mahdollisestiehkäkenties jos en oo koko lomaa yksin. Tää patja on ihan hirvee ja toi sohva on kova, tarviin miljoona patjaa ja sittenkään se ei oo kunnollinen. Mä pääsen kuukauden päästä sänkyyn ja sekin on vieras, kyllä se tulee tutuksi tässä vuoden aikana, mutta silti se on vieras. Ja outo. Pelottava.

Mulla on ihan helvetin kylmä. Olin ripariporukan kans Ruusiksessa, ranta ihan tyhjänä ku sato ja oli kylmä. Mä siellä viksuna vedän mekossa, oli sentään huppari mukana. Rähjäset tennarit ois kyl saanu jättää kotiin, oisin yhtä hyvin voinu olla siellä ilman kenkiä, sama asia se on loppujen lopuks. No mut, oli ihan jees olla siellä, kotimatkalla mun tosin teki mieli alkaa itkeä ja jäädä yöks seisomaan sinne sateeseen. Masentavaa.

Roosa on webissä taas, sen kone hurisee ihan helvetisti ja mulla menee hermo. Pitäs vielä kirjottaa ja kattoo kalenteri kuntoon. Ja sit sitä vois koittaa nukahtaa... En tiä, saatanhan mä nukahtaakin, mut sit ne unet. Ne on niin perseestä, vihaan unia. Mä en jaksa, mä haluan nukkua. Mulla on vittu kaks viikkoa lomaa jäljellä, sit lähetään taas leirille ja sit vikasta lomaviikosta en osaakaan sanoa mitään. Ymh. Minne kesä meni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti